|
|
امروز: دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۲
کد خبر: ۳۳۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۶
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تصویب آیین نامه اجرایی قانون تعیین تکلیف استخدامی مربیان حق التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به رسمی و پیمانی خبر داد.
علی ربیعی در این خصوص اظهار داشت: هیأت وزیران در جلسه هفته گذشته که به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری برگزار شد، آیین نامه اجرایی قانون تعیین تکلیف استخدامی مربیان حق التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به رسمی و پیمانی را به تصویب رساند.

وی گفت: در این تصویب نامه چگونگی تغییر وضعیت استخدامی به رسمی و پیمانی تعداد 4 هزار 876 نفر از مربیان حق التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تعیین شده است.

ربیعی اظهار داشت: قانون تعیین تکلیف استخدامی مربیان حق التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده بود که در دولت یازدهم با جدیت پیگیری و پس از تهیه پیش نویس آیین نامه اجرای این قانون توسط کمیته های کارشناسی وزارتخانه برای تصویب هیأت دولت ارسال شد.

وی ادامه داد: آیین نامه قانون تعیین تکلیف استخدامی مربیان حق التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور پس از بررسی و تصویب در جلسات کمیته تخصصی کمیسیون اجتماعی و دولت الکترونیک دولت به هیأت دولت ارسال شد که امروز شاهد تصویب آن بودیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خاتمه گفت: روند اجرای تبدیل وضعیت مربیان حق التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور توسط این سازمان تدارک دیده می شود و به صورت مرحله به مرحله صورت می گیرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین