|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۳۳۳۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸

اسلوبودان کواچ یکی از کاندیداهای هدایت تیم ملی والیبال لهستان است.

به گزارش ایسنا، پس از عملکرد ضعیف ویتال هینن، سرمربی تیم ملی والیبال لهستان در رقابتهای المپیک، رئیس جدید فدراسیون والیبال لهستان تصمیم گرفت که تغییراتی را در کادر فنی ایجاد کند. ویتال هینن، سرمربی پیشین تیم ملی والیبال لهستان که از سال ۲۰۱۸ هدایت این تیم را برعهده گرفت پس از موفق نبودن در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو و کسب مدال برنز قهرمانی اروپا از سمت خود کنار رفت.

پس از اتمام قرارداد هینن و کنار گذاشته شدن او از هدایت والیبال مردان لهستان صحبتهای زیادی در مورد جانشین این مربی در رسانه‌های لهستانی صورت گرفت. فدراسیون والیبال لهستان (PZPS) اعلام کرد که به دنبال انتصاب سرمربیان جدید برای هدایت تیم های ملی والیبال مردان و زنان لهستان است. این فدراسیون جستجوی خود را برای نامزدهای بسیار با تجربه و ماهر از طریق وب سایت خود اعلام کرد. طبق این اطلاعیه آخرین مهلت برای درخواستها تا ۲۰ نوامبر ۲۰۲۱ (۲۹ آبان) بود.

حال پس از اتمام این زمان، فدراسیون والیبال لهستان تصمیم گرفته که اسامی کاندیداهای پست هدایت لهستان را اعلام نکند اما خبرنگاران لهستانی موفق شدند به اسامی افرادی که برای هدایت لهستان ثبت نام کرده اند، دست پیدا کنند که در آن نام اسلوبودان کواچ سرمربی اسبق والیبال ایران دیده می شود.

کواچ که اکنون سرمربی والیبال اسکرا در لیگ والیبال لهستان است طبق اعلام خبرنگاران لهستانی یکی از کاندیداهای پست هدایت تیم ملی این کشور است.

همچنین تاکنون نام های نیکولا گربیچ، مارسلو مندز، لورنزو برناردی و آندره آ گاردینی برای هدایت این پست اعلام شده است.

طبق اعلام رسانه های لهستانی کواچ هم یکی از جدی ترین گزینه ها برای هدایت تیم ملی والیبال لهستان است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین