کد خبر: ۳۳۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۲
انریکه درباره نیمکت‌نشینی نیمار و مسی در این دیدار گفت: این دو بازیکن نسبت به دیگر بازیکنان تمرین کمتر کرده بودند.
سرمربی آبی-اناری‌ها تیمش را مستحق شکست برابر سوسیداد ندانست و گفت عدالت در این دیدار اجرا نشد.

 بارسلونا در هفته هفدهم لیگا با یک گل برابر رئال سوسیداد تن به شکست داد و فرصت رسیدن به صدر جدول را از دست داد.

لوئیس انریکه، سرمربی آبی-اناری‌ها بدشانسی را عامل شکست تیمش در این دیدار دانست. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: نتیجه این دیدار اصلا عادلانه نبود. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و در طول 90 دقیقه تیم برتر میدان بودیم اما متاسفانه بدشانس بودیم و عدالت اجرا نشد.

او ادامه داد: سوسیداد توانست روی اشتباه خط دفاعی ما به گل رسد. آنها بعد از گلی که ثمر رساندند بازی را به خوبی بستند و اجازه ندادند که دروازه آنها را باز کنیم. سوسیداد بعد از گلی که به ثمر رساند به دفاع مطلق روی آورد. هر چند فرصت‌های خوبی را روی دروازه این تیم خلق کردیم اما در نهایت نتوانستیم به گل برسیم و در نهایت این حریف بود که پیروز از میدان خارج شد.

انریکه درباره نیمکت‌نشینی نیمار و مسی در این دیدار گفت: این دو بازیکن نسبت به دیگر بازیکنان تمرین کمتر کرده بودند. آنها تعطیلات زمستانی را در کنار خانواده خود بودند و بعد از سفری طولانی به اسپانیا بازگشتند و چون خسته بودند ترجیح دادیم تا از آنها استفاده نکنیم.

سرمربی آبی-اناری‌ها در پایان سخنان خود گفت: هنوز بر این باورم که بازی ندادن به مسی، نیمار و آلوس تصمیم درستی بود. تلاش می‌کنیم تا در دیدارهای آینده جبران کنیم. به ویژه دیدار برابر آتلتیکو مادرید که از حساسیت بسیار زیادی برخوردار است.

بارسلونا با وجود این شکست با 38 امتیاز در جایگاه دوم جدول رده‌بندی باقی ماند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین