|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۳۳۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۴
سرپرست تیم فوتبال نفت تهران از حضور این تیم در اردوی ترکیه به جای امارات خبر داد.
«رحیم ایرانیان» عنوان کرد: قرار بود در تعطیلات نیم فصل اردویی را در شهر دوبی برگزار کنیم که به دلیل هزینه های بالا، این سفر لغو شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شهر دیگری جایگزین دوبی خواهد شد اظهار داشت: طبق بررسی های که انجام دادیم بین روزهای 20 الی 22 دی ماه برای برگزاری اردویی 10 روزه راهی ترکیه می شویم.

ایرانیان ادامه داد: قرار است چند تیم ایرانی و عربی نیز در این کشور اردو برپا کنند و بنابر خواسته غلیرضا منصوریان، حداقل دو دیدار تدارکاتی با این تیم ها در ترکیه خواهیم داشت.

سرپرست باشگاه نفت تهران در خصوص جذب بازیکن جدید از سوی این باشگاه عنوان کرد: یک هافبک هلندی جذب شد و فعلا برنامه دیگری در این راستا نداریم.

وی در مورد عملکرد بازیکنان تیم نفت تهران در دیدار تدارکاتی تیم های ملی ایران و عراق تصریح کرد: وحید امیری به عنوان بازیکنی جوان کمی استرس داشت ویک فرصت عالی گلزنی راازدست داد اما در کل خوب بود. مرتضی پورعلی گنجی و علیرضا بیرانوند هم عملکرد مناسبی داشتند.

ایرانیان در ادامه کارلوس کی روش را یک مربی حرفه ای دانست و برای تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا آرزوی موفقیت کرد.

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران در مورد شکایت باشگاه استقلال از وی عنوان کرد: باشگاه نفت تهران برای امیرقلعه نویی و دیگر مسوولان باشگاه استقلال احترام خاصی قائل است و تنها یک سوتفاهم بود که برطرف شد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین