|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۳۳۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۷
جعفری ادامه داد: در ابتدا این شرکت بهانه کمبود تجهیزات را بیان می کرد و بعد از آن کمبود مسافر و خالی بودن صندلی هواپیما از دیگر بهانه های این شرکت بوده است.
‌نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان گفت: قرار است که کمیسیون اصل 90 مجلس به پرونده شرکت هواپیمایی اترک رسیدگی کند.

قاسم جعفری در خصوص پرونده شرکت هواپیمایی اترک و علت شکایت از آن به کمیسیون اصل 90 اظهار کرد: عدم پایبندی این شرکت هواپیمایی به تعهدات خود علت اصلی این امر بوده است.

وی با اشاره به اینکه این شرکت در نیمه نخست سال گذشته در این استان افتتاح و تاکنون حتی یک پرواز نیز نداشته است، افزود: شرکت هواپیمایی اترک مجوز پرواز خود را به نام این استان گرفته و مقر آن فرودگاه بجنورد بوده است اما تاکنون با بهانه های مختلف از انجام پرواز سر باز زده است.

جعفری ادامه داد: در ابتدا این شرکت بهانه کمبود تجهیزات را بیان می کرد و بعد از آن کمبود مسافر و خالی بودن صندلی هواپیما از دیگر بهانه های این شرکت بوده است.

وی با بیان اینکه این شرکت خواستار تضمین 50درصد از صندلی هواپیما از سوی استانداری شده بود و استانداری نیز این شرط را قبول کرده است، بیان کرد: در حقیقت این شرکت حق گذاشتن شروط را ندارد و اگر شرطی نیز داشته است باید قبل از انعقاد قرار داد بیان می کرد.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان توضیح داد: چنین شرطی در قرار داد بیان نشده و شروط آن ها یک طرفه است.

وی تاکید کرد: این شرکت باید دو سه ماه پروازهای خود را انجام دهد تا مردم به آن ها اعتماد کنند اما هدف این شرکت تاجرمآبانه است.

جعفری تصریح کرد: گرفتن حق مردم خراسان شمالی و خدمت این شرکت هواپیمایی به مردم استان هدف واقعی این شکایت است.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین