|
|
امروز: شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۴
کد خبر: ۳۳۲۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۴

فارس: سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد: سه بار با وزارت کشور مکاتبه کردیم و گفتیم که تردد شبانه در این مقطع اثرگذار نیست و خواستیم لغو شود اما استدلال این است که کشته‌های کرونا به زیر ۱۰۰ نفر برسد، نزدیک ۴۵۰ میلیارد تومان بابت نقض تمام محدودیت‌ها، قرنطینه‌ها و تردد شبانه در ایام کرونا به حساب دولت واریز شده و اصلاً به پلیس تعلق پیدا نکرد.


به گفته هادیانفر، 68 میلیون وسیله نقلیه در هفت ماهه جریمه شدند که حدود 12 درصد نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده و از جمع کل جریمه‌ها، تقریباً به 86 درصد دارندگان وسیله نقلیه پیامک زده شده است.

این مقام انتظامی متذکر شد: به خودروهایی که بیش از یک میلیون خلافی داشتند دو بار پیامک زده و فرصت یک ماهه برای پرداخت خلافی دادیم البته خودروهای دارای خلافی بیش از سه میلیون نیز مشمول توقیف هستند.

وی افزود: 871 هزار خودرو به دلیل داشتن شیشه دودی و سه میلیون و 336 هزار دستگاه خودرو را به دلیل نداشتن معاینه فنی در هفت ماه امسال جریمه کردیم، خودروهای دارای شیشه دودی غیر استاندارد عمدتاً باعث حادثه هستند، بنابر رأی دیوان عالی کشور، تأکید شده که سه متر عدد درستی نیست و افسر باید غیر استاندارد بودن شیشه دودی را تشخیص دهد، جریمه شیشه دودی غیراستاندارد 52 هزار 500 تومان برای کلان‌شهرها است همچنین در این رابطه محدودیت وجود ندارد و بارها این‌ خودرو را می‌توان‌ جریمه کرد.

رئیس‌ پلیس راهور با تأکید بر اینکه هنوز خودروی برقی داخلی پلاک نشده و این موضوع در چند وقت اخیر به اشتباه بیان شد، گفت: ما 30 دستگاه‌ موتورسیکلت برقی چهارچرخ مسقف را شماره‌گذاری کردیم، راکبان این موتورسیکلت‌ها مجاز به تردد در جاده‌ها نیستند و صرفا باید با گواهینامه موتورسیکلت تردد کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین