کد خبر: ۳۳۲۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۵


فرمانده انتظامی آبادان گفت: عاملان تیراندازی به کارکنان فاز۲ پالایشگاه آبادان که به زخمی شدن یکی از آنان منجر شد دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سرهنگ حسین زلقی سه‌شنبه افزود: به دنبال وقوع یک فقره تیراندازی منجر به جرح یکی از کارکنان شرکت فاز ۲ پالایشگاه در منطقه امیرکبیر آبادان که توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو انجام شد، شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی از همان دقایق اولیه با حضور در صحنه تحقیقات را آغاز نمودند که با رصد اطلاعاتی موفق شدند، عاملان تیراندازی که ۲ نفر بودند را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی آبادان افزود: پس از هماهنگی قضایی، در یک عملیات ضربتی هر ۲ نفر دستگیر و خودروی ساینا بکار رفته در صحنه تیراندازی نیز کشف شد.

سرهنگ زلقی با بیان اینکه متهمان در بازجویی علت تیراندازی را اختلاف قبلی با مسئولان شرکت مربوطه عنوان داشتند گفت: امنیت شهروندان آبادانی خط قرمز نیروی انتظامی است و پلیس با فرد یا افرادی که بخواهند امنیت شهروندان را به مخاطره بیاندازند به شدت برخورد می کند.

وی بیان کرد: متهمان دستگیر شده با قرار موقت راهی زندان شدند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین