|
|
امروز: يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۵۰
کد خبر: ۳۳۱۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶

رئیس سازمان لیگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از برنامه‌ریزی برای برگزاری اولین دوره رقابت‌های لیگ پرورش اندام در کشور خبر داد.

حسین شیروانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به ابلاغ سازمان لیگ به استانها برای برگزاری اولین دوره رقابت های لیگ پرورش اندام، اظهار کرد: پرورش اندام یکی از ورزش‌های پرمخاطب در دنیا و ایران است، بگونه ای که در حال حاضر حدود 25 هزار باشگاه فعال در این رشته در کشور داریم.

وی افزود: با وجود مخاطبین زیادی که این ورزش دارد، اما تاکنون چندان چرخه اقتصادی را در آن به حرکت در نیاورده ایم.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اضافه کرد: برگزاری رقابت های لیگ این ورزش می تواند هم به ورزشکاران فعال در آن کمک کند و هم به اسپانسرهایی که در این حوزه فعالیت می کنند.

وی تصریح کرد: بنا داریم اولین دوره رقابت های لیگ پرورش اندام کشور را پس از رقابت های جهانی اسپانیا و آسیایی لبنان برگزار کنیم که احتمالا در آذر ماه خواهد بود.

شیروانی ادامه  داد: این رقابت‌ها در پنج  رشته برگزار خواهد شد و هر استانی می تواند جمعا 12 ورزشکار شامل چهار ورزشکار در رشته پرورش اندام، سه ورزشکار در رشته فیزیک، دو ورزشکار در رشته فیزیک کلاسیک، دو ورزشکار در رشته بادی بیلدینگ و یک ورزشکار در رشته ماسکولار را به این رقابت ها اعزام کند.

وی در ادامه با بیان اینکه این رقابت ها می تواند فرصت خوبی برای دیده شدن اسپانسرها باشد، گفت: از شرکت‌های خصوصی که در بحث مکمل های ورزشی فعال هستند می خواهیم که به عنوان اسپانسر حامی مالی این رقابت ها باشند.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه در ادامه در خصوص حضور تیمی از کرمانشاه دراین رقابت ها هم گفت: ورزشکاران بسیار خوبی در این رشته داریم، اما نیازمند پای کار آمدن بخش خصوصی هستیم.

وی یادآورشد: اگر بخش خصوصی حمایت کند، بدون نیاز به بکارگیری ورزشکاران غیربومی یک تیم کامل از کرمانشاه را راهی این رقابت ها خواهیم کرد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین