|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۳۳۱۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳

تراکتور با نتیجه سنگین ۴ بر یک مقابل گل‌گهر شکست خورد.

به گزارش ایسنا، تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و تراکتور امروز (چهارشنبه) در چارچوب هفته نخست لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۴ بر یک به سود گل‌گهر به پایان رسید. در این دیدار که در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان برگزار شد، امین پورعلی، سعید صادقی (دو بار) و تبریزی گل‌های گل‌گهر را به ثمر رساندند. تک گل تراکتور هم توسط عباس‌زاده به ثمر رسید.

شاگردان قلعه‌نویی در این دیدار خیلی زود در دقیقه ۱۲ توسط امین پورعلی به گل نخست رسیدند. این بازیکن پس از دریافت پاس خوب مهدی تیکدری، از زاویه بسته اقدام به شوت‌زنی کرد که منجر به باز شدن دروازه تراکتور شد. سه دقیقه بعد اشتباه عجیب مدافعان تراکتور توپ را در اختیار سعید صادقی قرار داد که این بازیکن از پشت محوطه جریمه شوتش را روانه دروازه اخباری کرد که توپ پس از برخورد به مدافع تراکتور وارد دروازه سرخ‌پوشان تبریزی شد.

گل‌گهری‌ها که موتورشان روشن شده بود در دقیقه ۲۱ به گل سوم رسیدند. در این صحنه یونس شاکری با استفاده از استپ سینه مدافع تراکتور را دریبل زد و پاس کات بک داد که پاس این بازیکن به تبریزی رسید و او دروازه تراکتور را باز کرد. شاگردان قلعه‌نویی که دست بردار نبودند در دقیقه ۳۸ روی ضد حمله و کار تاکتیکی خودشان را به محوطه جریمه تراکتور رساندند و سعید صادقی دروازه خالی حریف را برای بار چهارم باز کرد.

در این بازی گل‌گهر چند موقعیت دیگر هم داشت که می‌توانست به گل تبدیل شود اما واکنش‌های اخباری مانع از سنگین‌تر شدن شکست تراکتور شد. تراکتور هم یکی، دو موقعیت خوب به دست آورد که از آن استفاده نکرد تا این که در دقیقه ۸۵ محمد عباس‌زاده روی یک ضد حمله از مدافعان گل‌گهر پنالتی گرفت و تک گل تراکتور را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

با این نتیجه فعلا گل‌گهر با ۳ امتیاز صدرنشین لیگ برتر شد و تراکتور هم بدون امتیاز در قعر جدول رده‌بندی قرار گرفت.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین