|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۳۳۰۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۴

 دختر ایرانی در مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان جهان با ثبت رکورد ۱۵۲ کیلوگرم در مجموع نتوانست به عنوان بهتری از دهم دست پیدا کند.

 رقابت‌های وزنه‌برداری نوجوانان جهان از روز سیزدهم مهرماه آغاز و تا بیستم این ماه ادامه دارد. تیم ایران با ترکیب هشت وزنه‌بردار دختر و ۶ وزنه بردار پسر راهی این مسابقات شده است. این رقابت‌ها در شهر جده عربستان برگزار می‌شود.

«سیده غزال حسینی» نماینده ایران در مسابقات دسته ۵۵ کیلوگرم زنان بود که عصر امروز(پنجشنبه) برای رقابت با دیگر وزنه برداران به روی تخته رفت.

کادر فنی برای حرکت نخست حسینی وزنه ۶۱ کیلوگرمی را درخواست کرد که وی در مهار آن موفق بود. حسینی در حرکت دوم دسته یک‌ضرب پست وزنه ۶۸ کیلوگرم قرار گرفت و توانست آن را به راحتی مهار کند.

انتخاب حسینی برای حرکت سوم یکضرب وزنه ۷۲ کیلوگرمی بود که نماینده ایران در مهار آن ناموفق بود. به این ترتیب حسینی با مهار وزنه ۶۸ کیلوگرم به عنوان بهترین عملکرد یکضرب در جدول رقابت‌ها باقی ماند.   

حسینی در نخستین حرکت دوضرب خود در مهار وزنه ۷۶ کیلوگرمی ناموفق بود اما در ادامه توانست بر این وزنه غلبه کند. حسینی در حرکت سوم وزنه ۸۴ کیلوگرمی را به راحتی مهار کرد و به رکورد مهار ۱۵۲ کیلوگرم در مجموع  رسید.

حسینی با مهار این وزنه نتوانست عنوانی بهتر از دهمی در جدول دسته ۵۵ کیلوگرم دختران کسب کند.


منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین