|
|
امروز: چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۳۳۰۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: بیش‌ترین خسارت در زلزله کوهرنگ به محل نگهداری احشام تا ۸۰ درصد وارد شده است، همچنین منازل مسکونی بین ۳۰ تا ۷۰ درصد خسارت دیده‌اند، اما منازل آوار نشده و به‌علت عشایری بودن منطقه و نزدیک بودن فصل کوچ نیاز به اسکان اضطراری وجود ندارد، برخی از این خانوارها در چادرهای عشایری سکونت دارند.

خسرو کیانی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت مناطق زلزله‌زده در شهرستان کوهرنگ، اظهار کرد: خوشبختانه عملیات امداد و نجات در منطقه به اتمام رسیده است و ارزیابی خسارات وارده به منازل مسکونی، تاسیسات و ... از صبح امروز در حال انجام است.

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری در خصوص خسارت وارده به منازل مسکونی و محل نگهداری احشام، گفت: بیش‌ترین خسارت به محل نگهداری احشام وارد شده است، همچنین منازل مسکونی بین ۳۰ تا ۷۰ درصد خسارت دیده‌اند، اما منازل آوار نشده و به‌علت عشایری بودن منطقه و نزدیک بودن فصل کوچ نیاز به اسکان اضطراری وجود نداشته است و برخی از این خانوارها در چادرهای عشایری سکونت دارند.

وی تاکید کرد: جمعیت هلال‌احمر در منطقه زلزله‌زده حضور دارد و اگر نیاز به اسکان اضطراری در روزهای آینده وجود داشته باشد، قطعا اقدامات لازم صورت می‌گیرد، بازسازی منازل آسیب‌دیده قبل از فصل سرما باید آغاز شود، زیرا امکان تخریب این منازل در پس‌لرزه‌های احتمالی وجود دارد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین