|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۳۲۸۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰
علی اشرف یوسفی قیاسی رئیس اداره امور شعب بانک ملی ایران در استان کردستان، در مراسم افتتاح این واحد تولیدی گفت: بانک ملی ایران در استان کردستان طی دو سال گذشته به ۷۵ واحد صنعتی تولیدی و کشاورزی، تسهیلاتی بالغ بر یک هزار و ۳۷۳ میلیارد ریال پرداخت کرده است.
    به مناسبت هفته دولت و با مشارکت بانک ملی ایران، چند طرح تولیدی، صنعتی و کشاورزی در استان کردستان به بهره برداری رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، از عمده طرح هایی که با تسهیلات بانک ملی ایران راه اندازی شده می توان به واحد ریخته گری  و قطعه سازی آگرین اخگر آبیدر و کارخانه مونتاژ وسایل خانگی برقی بانه اشاره کرد.

واحد صنعتی آگرین اخگر آبیدر در شهرک صنعتی دهگلان با سرمایه گذاری حدود ۱۲۰ میلیارد ریال جهت ریخته گری سیستم ذوب القایی و تولید قطعات صنعتی به بهره برداری رسیده است.

در مراسم دیگری، کارخانه مونتاژ وسایل خانگی در بانه نیز با حمایت ۱۵۰ میلیارد ریالی بانک ملی ایران در زمینی به ‎مساحت ۲ هزار و ۳۰ متر مربع و زیربنای یک هزار ۳۰۰ متر مربع افتتاح و آغاز به کار کرد. ‎

این کارخانه برای ۵۰ نفر از افراد جویای کار به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کرده و ۲۰ قلم کالا نیز در این واحد تولید می شود.

علی اشرف یوسفی قیاسی رئیس اداره امور شعب بانک ملی ایران در استان کردستان، در مراسم افتتاح این واحد تولیدی گفت:  بانک ملی ایران در استان کردستان طی دو سال گذشته به ۷۵ واحد صنعتی تولیدی و کشاورزی، تسهیلاتی بالغ بر یک هزار و ۳۷۳ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

وی افزود: یکی از اهداف اصلی این بانک حمایت اساسی از طرح های مولد و اشتغال زا در بخش های تولیدی و کشاورزی است.

در پایان، سرمایه گذاران واحدهای تولیدی و مقامات استان در سخنانی از حمایت های بانک ملی ایران قدردانی کردند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین