|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۵
کد خبر: ۳۲۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۵
تیم ملی کشتی فرنگی ایران سومین اردوی تدارکاتی خود را برای حضور در جام جهانی تهران در خانه کشتی آغاز کرده و تمامی نفرات دعوت شده به غیر از سعید عبدولی در این اردو حاضر هستند.
پس از اینکه امید نوروزی از حضور نیافتن در رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی تهران سخن گفت به نظر می‌رسد سعید عبدولی نیز قصدی برای حضور در این رقابت‌ها ندارد تا تیم ملی به احتمال فراوان بدون 2 مهره اصلی خود پای به این رقابتها بگذارد؛ چیزی که خوشایند مسئولان تیم ملی کشتی فرنگی نیست.

 تیم ملی کشتی فرنگی ایران سومین اردوی تدارکاتی خود را برای حضور در جام جهانی تهران در خانه کشتی آغاز کرده و تمامی نفرات دعوت شده به غیر از سعید عبدولی در این اردو حاضر هستند.

این اردو از روز یکم دی ماه و به مدت 10 روز آغاز شده و این در حالیست که کماکان سعید عبدولی غایب تمرینات تیم ملی است و حتی حاضر نشده کوچکترین تماسی با اعضای کادر فنی تیم ملی داشته باشد تا آنها را در جریان علت غیبت خود بگذارد.

البته عبدولی در اردوی گذشته تیم ملی نیز که پس از برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان برگزار شد بدون در جریان گذاشتن کادر فنی در تمرینات تیم ملی حضور نیافت و پس از گذشت چند روز در گفتگو با رسانه‌ها سفر زیارتی به کربلای معلی را دلیل این غیبت خواند و در پاسخ به این سوال ایسنا که چرا با وجود اینکه از این سفر بازگشته‌ای حداقل کادر فنی را در جریان این موضوع قرار نداده‌ای گفت: "فعلا مشغول دادن نذری هستم و وقت نکرده‌ام به مسئولان تیم ملی زنگ بزنم!"

البته کادر فنی تیم ملی نیز پس از اینکه در رسانه‌ها در جریان این امر قرار گرفت عذر او را موجه تشخیص داد و برخوردی با این کشتی‌گیر انجام نداد.

اما عبدولی باز هم در سومین اردوی تیم ملی و در حالیکه تنها دو روز به پایان اردو باقی مانده تنها غایب این تمرینات محسوب می‌شود و باز هم مسئولان تیم ملی را در جریان علت غیبتش قرار نداده است.

احد پازاج سرمربی تیم ملی فرنگی نیز در گفتگو با ایسنا،در اینباره خاطر نشان کرد: "او اینبار هم ما را در جریان علت غیبتش قرار نداده و اگر دلیل قانع کننده‌ای نداشته باشد امکان دارد در خصوص او تصمیم گیری کنیم!"

پس از اینکه امید نوروزی هم از حضور نیافتنش در جام جهانی تهران سخن گفت و اعلام کرد نمی‌تواند در رقابت‌های درجه سه و چهاری مانند جام جهانی کشتی حاضر شود طبق برخی اطلاعات عبدولی نیز قصدی برای حضور در جام جهانی کشتی فرنگی در تهران ندارد تا تیم ملی ایران که 4 قهرمانی در جام‌های جهانی کشتی فرنگی را در کارنامه خود دارد تا اینجای کار 2 مهره ارزشمند خود را به احتمال فراوان در ترکیب نداشته باشد.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین