کد خبر: ۳۲۷۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰

ایرنا: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: افزایش سرعت وزش باد امشب و فردا شب در جنوب تهران، اردبیل، آذربایجان شرقی، زنجان، جنوب سمنان و چندین استان دیگر موجب خیزش گردوخاک و کاهش دید خواهد شد.

«فریبا گودرزی» امروز (یکشنبه) درباره وضعیت جوی کشور افزود: در اغلب نقاط کشور کاهش نسبی دما بین سه تا ۶ درجه پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: امروز در مناطقی از استان‌هایی نظیر آذربایجان شرقی و غربی، زنجان، گیلان، مازندران، غرب گلستان و ارتفاعات استان‌های تهران، البرز، قزوین، سمنان، فارس و جنوب‌غرب کرمان، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقت خواهیم داشت.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی، برای فردا (دوشنبه) همین شرایط را در مازندران، آذربایجان‌های شرقی و غربی، جنوب غرب کرمان و هرمزگان خواهیم داشت و بارش‌ها با شدت و ضعف تا پایان هفته در همین مناطق ادامه دارد.

گودرزی اضافه‌کرد: برای سه روز آینده در شرق و جنوب‌ شرق کشور به‌ویژه خراسان جنوبی و زابل، وزش باد شدید و گرد و خاک و در مناطق مستعد طوفان شن و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان‌داشت: برای امشب و فردا شب در اردبیل، آذربایجان شرقی، زنجان، جنوب تهران ، جنوب سمنان و همدان، مرکزی، یزد و غرب خوزستان، افزایش سرعت باد و خیزش گردوخاک خواهیم داشت.

گودرزی گفت: آسمان تهران امروز صاف و گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود، همچنین بیشینه دمای هوای پایتخت امروز ۳۵ درجه سانتی‌گراد است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین