|
|
امروز: دوشنبه ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۳۲۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۸
دیدار تیم های تاتنهام و منچستریونایتد از هفته نوزدهم لیگ برتر باشگاه های انگلیس با تساوی بدون گل همراه شد.
دیدار آغازین هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس عصر امروز(یکشنبه) در ورزشگاه وایت هارت لین شهر لندن برگزار و در پایان با تساوی صفر بر صفر همراه شد.

در این دیدار پرهیجان، دو تیم با وجود تلاش فراوان موفق به گلزنی نشدند چراکه هوگو لوریس و دخه آ، دروازه بانان تاتنهام و منچستریونایتد بارها مانع از گلزنی مهاجمان حریف شدند.

عملکرد مناسب تاتنهامی ها سبب شد تا لوییس فن خال سرمربی یونایتد برای جلوگیری از باز شدن دروازه تیم خود در خط دفاعی دو تعویض انجام دهد و دست خالی زمین را ترک نکند.

با این تساوی منچستریونایتد 36 امتیازی شد و تاتنهام با امتیاز 31 رسید.

تاتنهام با هدایت پوچه تینو با ترکیب هوگو لوریس، چرچه س، دیویس، فدریکو فازیو، فرتونگن، اریکسن، ناصر چادلی(اریک لاملا)، استامبولی، تاوسند(موسی دمبله)، ماسون و هری کین به میدان رفت.

برای منچستریونایتد نیز که سرمربیگری آن برعهده لوییس فن خال است، دخه آ، فیل جونز، مک نیز(لوک شاو)، جانی اونس(اسمالینگ)، آنتونیو والنسیا(رافائل)، اشلی یانگ، مایکل کریک، فان پرسی، فالکائو و وین رونی بازی کردند.

در ادامه هفته نوزدهم لیگ برتر از ساعاتی دیگر 8 دیدار دیگر آغاز می شود که در مهمترین بازیها، چلسی صدرنشین در زمین تیم شگفتی ساز ساوتهمپتون به میدان می رود.

منچسترسیتی که در رده دوم قرار دارد با برنلی رقابت خواهد کرد و وستهام با آرسنال مصاف می کند.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین