کد خبر: ۳۲۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۳
دایی سعید معروف که باید در نبود این ملی پوش جایش را در ترکیت تیم ارومیه ای پر کند ، می گوید سعید یکی از ستاره های این تیم بوده اما تمام توان تیم ارومیه ای نبوده است.
حال كه حضور"سعید معروف" در تیم زنیت كازان رو سیه قطعی شده است، از این پس تا زمان آمدن گزینه خارجی "وحید سید عباسی به عنوان پاسور در تركیب تیم شهرداری ارومیه حضور پیدا می كند.

وحید سید عباسی پاسور دوم تیم شهرداری ارومیه دایی سعید معروف است . یکی از دایی های سعید که در کنار برادرش برای تیم شهرشان فعالیت می کنند. حالا وحید رفتن معروف به كازان روسیه می گوید. اتفاقی که فرصت بازی به جای خواهرزاده را به دایی سعید می دهد.

او در این باره می گوید:«در طول تمرینات وئ بازی های لیگ از ناحیه مچ پا آسیب دیدم. خوشبختانه با توجه به انجام تمرینات فیزیوتراپی وضعیتم رو به بهبود است . از دیروز با دیگر هم تیمی هایم تمرین كردم. نمی شود به این راحتی ها جای سعید را گرفت ولی باید كاری كرد تا خیالش از بابت تیم زادگاهش راحت باشد.»

سیدعباسی در پاسخ به این سوال كه آیا به عنوان پاسور اصلی می تواند تیم شهرداری ارومیه را در رسیدن به موفقیت كمك كند؟ گفت:«مسئولیت بسیار سنگینی است. كسی نمی تواند جای سعید را پر كند ولی باید بگویم والیبال ورزش تیمی است نه انفرادی.معروف هم یك نفراست نه یك تیم.در تیم ما بازیكنان آماده و خوب دیگری هم هستند كه از مهمترین عوامل موفقیت تیم محسوب می شوند.»

وحید سید عباسی درباره وضعیت خود هم گفت:« به خاطر آسیب دیدگی چهار روز تمرین نكردم و از دیروز دوباره استارت زدم. من از نظر هماهنگی با هم تیمی هایم در اجرای تاكتیكها مشكلی ندارم چون پیش از پایان برنامه های تیم ملی و پیوستن سعید به تیم، من با بازیكنان تمرین می كردم به همین دلیل مساله خاصی در نبود كاپیتان تیم ملی در ارومیه احساس نمی شود.به خاطر مسابقات تا حدودی نوع اجرای این مسابقات فرق كرده است. برگزاری هفته ای یك بازی باعث شده تا میزان مصدومان تیم ها تا حد قابل توجهی كاهش پیدا كند و ملی پوشان فرصت بازسازی و ریكاوری داشته باشند ولی از طرفی هم طولانی بودن زمان استراحت و یك هفته بازی نكردن در طول نی م فصل تا حدودی از شرایط بازی ها دورمان می كند.»
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین