|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۳۲۵۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱
اردوی ۳ بانوی تیرانداز اعزامی به توکیو و هم‌چنین تیم ملی والیبال نشسته مردان نیز از روز شنبه دوم مرداد در محل کمپ تیم‌های ملی فدراسیون جانبازان و معلولان آغاز و تا زمان اعزام به توکیو ادامه خواهد داشت.


دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان از برگزاری اردوهای وزنه‌برداری، والیبال، دوومیدانی و تیراندازی از یکم مرداد در تهران خبر داد.

مسعود حمیدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت اردوهای پارالمپیکی با توجه به تشدید بیماری کرونا، اظهار کرد: اردوی ورزشکاران پارالمپیکی تداوم دارد و مشکلی در برگزاری اردوها وجود ندارد، به طوری که اردوی وزنه‌برداران تا روز پنج‌شنبه ۳۱ تیر در لاهیجان به پایان می‌رسد و بلافاصله اردوی آن‌ها از روز شنبه دوم مرداد در سالن وزنه‌برداری فدراسیون جانبازان و معلولان آغاز و تا زمان اعزام به توکیو ادامه خواهد داشت.

او گفت: اردوی ۳ بانوی تیرانداز اعزامی به توکیو و هم‌چنین تیم ملی والیبال نشسته مردان نیز از روز شنبه دوم مرداد در محل کمپ تیم‌های ملی فدراسیون جانبازان و معلولان آغاز و تا زمان اعزام به توکیو ادامه خواهد داشت.

حمیدی هم‌چنین درباره اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر خاطرنشان کرد: با پایان پنجمین اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر در قم، ششمین اردوی این تیم ابتدا در اصفهان و سپس آخرین اردو که وصل به اعزام است در تهران برگزار خواهد شد.

دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان از برگزاری اردوی دوومیدانی کاران در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب خبر داد و افزود: این اردو از روز شنبه دوم مرداد با حضور ۹ ورزشکار در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: ۴۵ سهمیه در بخش جانبازان و معلولان سهمیه کسب کردیم که از این تعداد ۴۲ نفر در بازی‌های پارالمپیک توکیو شرکت خواهند کرد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین