کد خبر: ۳۲۵۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱
نوشاد با اشاره به اینکه حادثه یاد شده، روز شنبه ۲۶ تیر واقع شد، گفت: براساس گزارش ماموران اعزامی به محل حادثه، فرد فوت شده برای چرای گوسفندان به کوه‌های اطراف روستای "سنگ چارک" در شهرستان داراب عزیمت می‌کند.

 فرمانده انتظامی شهرستان داراب، با اشاره به وقوع بارندگی طی روز شنبه ۲۶ تیر در این شهرستان، اعلام کرد که یک مرد براثر وقوع سیلاب در داراب جان باخت.

سرهنگ علیرضا نوشاد گفت: مرد ۶۷ ساله‌ای که با هدف چرای گوسفندان به محدوده‌ی کوه‌های اطراف روستای "سنگ چارک" رفته بود، براثر بارندگی و وقوع سیلاب، در کانال سیل بند غرق و کشته شد.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس فارس، نوشاد با اشاره به اینکه حادثه یاد شده، روز شنبه ۲۶ تیر واقع شد، گفت: براساس گزارش ماموران اعزامی به محل حادثه، فرد فوت شده برای چرای گوسفندان به کوه‌های اطراف روستای "سنگ چارک" در شهرستان داراب عزیمت می‌کند.

وی با بیان اینکه گزارش وقوع این حادثه توسط شهروندان به پلیس ۱۱۰ اعلام شد، گفت: فرد متوفی، بر اثر شدت نزولات آسمانی و وقوع سیلاب، قربانی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان داراب خاطرنشان کرد که در این حادثه ۱۷۰ راس گوسفند نیز تلف شد.

نوشاد گفت: شهروندان باید به توصیه‌های ایمنی در خصوص وقوع بارندگی شدید و احتمال سیلابی شدن نقاط حادثه خیز توجه کرده و از رفتن به مکانهایی که احتمال جاری شدن سیل وجود دارد، خودداری کنند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین