|
|
امروز: پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۳۲۵۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۴
 استاندار خوزستان با تاکید بر لزوم حل مشکلات استان گفت: بسیاری از کلیپ‌های منتشرشده در فضای مجازی در خصوص خوزستان واقعیت ندارند. شخصا از تالاب هورالعظیم، مسیر رودخانه‌ها و پشت سدها بازدید کردم و برآوردها انجام شده است.

قاسم سلیمانی‌دشتکی در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌ها که امروز (۱۹ تیرماه) با حضور معاون وزیر راه در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه فرهنگ رانندگی در برخی جاده‌ها خوب نیست. غالب تصادفات به دلیل خطای انسانی است اما با این وجود جاده‌ها در این زمینه اثرگذار هستند زیرا اگر جای مانور باشد، در یک لحظه نیز می‌توان تصمیم گرفت.

به گزارش ایسنا، وی افزود: خوزستان به مجموعه‌ای از مشکلات تبدیل شده است؛ مشکل پرداخت کارکنان نفت و پتروشیمی و پالایشگاه، پرداخت‌های معوقه کارکنان شهرداری‌ها و آبداران، بالا بودن نرخ بیکاری و مشکلات شدید خشکسالی که کشاورزان، خانواده‌ها و دامداران را تحت تاثیر قرار داده است، برخی از مشکلات این استان هستند.

استاندار خوزستان گفت: باید همه کمر همت ببندیم و کار کنیم. از طرفی باید حواس‌مان به پشت صحنه باشد. بسیاری از کلیپ‌های منتشرشده در فضای مجازی در خصوص خوزستان واقعیت ندارند. شخصا از تالاب هورالعظیم، مسیر رودخانه‌ها و پشت سدها بازدید کردم و برآوردها انجام شده است.

سلیمانی‌دشتکی تصریح کرد: همه دوستان باید به مسائل امنیتی خوزستان توجه کنند تا این مسائل برایشان مشکل‌ساز نشود.

وی با اشاره به بازدید از محور هفتکل - باغملک – ایذه افزود: باید ماحصل جلسه امروز نتیجه عالی باشد و ترمیمی برای اصلاح باریکی جاده انجام شود و برنامه دقیق‌تر در این خصوص ارائه شود.

استاندار خوزستان بیان کرد: شاید بسیاری از جاده‌های خوزستان در اولویت نخست نباشند که باید اعتبارات ملی جابه‌جا و در جاهای ضروری هزینه شود. باید پروژه‌ها بر اساس اولویت و در جاهایی که خسارت و کشتار بیشتری وجود دارد، اجرا شوند.

وی با بیان اینکه باید به مناطق محروم کمک شود، گفت: اجرای کار در یک بخش محور هفتکل - باغملک طولانی مدت است و باید تعریض شود تا کار در مدت زمان طولانی‌تر اجرا شود. نمی‌شود کاری نکنیم و تصادفات رخ دهد. از طرفی نیز باید مدت زمان اتمام کار مشخص شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین