|
|
امروز: يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۹
کد خبر: ۳۲۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴
جمعی از دوستداران مرتضی پاشایی - خواننده‌ی پاپ - از ساعتی پیش در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) حضور پیدا کرده‌اند و با خواندن قطعاتی از این هنرمند درگذشته، با خانواده‌ی او همدردی می‌کنند.همچنین تعداد زیادی از دست‌فروشان در قطعه‌ی هنرمندان بساط خود را پهن کرده‌اند و به فروش سی‌دی‌های غیرقانونی از مرتضی پاشایی و پوسترهای این خواننده می‌پردازند.
در حالی که هنوز دقایقی به آغاز رسمی مراسم چهلمین روز درگذشت مرتضی پاشایی - خواننده - باقی مانده است، بسیاری از مردم در قطعه‌ی هنرمندان بهشت زهرا (س) جمع شده‌اند.

جمعی از دوستداران مرتضی پاشایی - خواننده‌ی پاپ - از ساعتی پیش در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) حضور پیدا کرده‌اند و با خواندن قطعاتی از این هنرمند درگذشته، با خانواده‌ی او همدردی می‌کنند.

همچنین تعداد زیادی از دست‌فروشان در قطعه‌ی هنرمندان بساط خود را پهن کرده‌اند و به فروش سی‌دی‌های غیرقانونی از مرتضی پاشایی و پوسترهای این خواننده می‌پردازند.

در حال حاضر دورتادور محل دفن زنده‌یاد مرتضی پاشایی با داربست از سایر قسمت‌ها جدا شده است.

مرتضی پاشایی، صبح روز جمعه (23 آبان‌ماه) در بیمارستان بهمن تهران از دنیا رفت و پیکرش 25 آبان‌ماه از مقابل تالار وحدت تشییع شد و غروب همان روز در قطعه‌ی هنرمندان بهشت زهرا (س) آرام گرفت.

این خبر در حال تکمیل است.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین