|
|
امروز: پنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۳۲۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶
وي ادامه داد: 5 ماه پيش با شوهرم آشنا شدم و با او ازدواج کردم، روز عقد پدرم مرا کاملا شگفت زده کرد و کليد يک خانه را به عنوان هديه من داد، او يک آپارتمان 70 متري برايم خريده بود و من اصلا اين موضوع را نمي‌دانستم.
دعوا بر سر خانه‌اي که پدر براي دخترش روز عقد خريده بود، باعث شد تا زن جوان به دادگاه خانواده بيايد و درخواست طلاق بدهد.

 چندي پيش زن جواني به دادگاه خانواده رفت و درخواست طلاق داد. وي در خصوص علت آن به قاضي شعبه 268 گفت: آقاي قاضي همسرم مي‌خواهد از هديه اي که پدرم روز عقد به من داده سوء‌استفاده کند.

وي ادامه داد: 5 ماه پيش با شوهرم آشنا شدم و با او ازدواج کردم، روز عقد پدرم مرا کاملا شگفت زده کرد و کليد يک خانه را به عنوان هديه من داد، او يک آپارتمان 70 متري برايم خريده بود و من اصلا اين موضوع را نمي‌دانستم. بعد از مراسم عقد به شوهرم گفتم در اين چند ماه مانده به عروسيمان برود و به دنبال خانه براي اجاره باشد. ولي او در کمال ناباوري به من گفت که خانه اجاره نمي‌کند و بايد در همان خانه‌اي که پدرم به من هديه داده زندگي کنيم. در صورتيکه وظيفه همسرم است که براي من خانه و زندگي تهيه کند.

زن جوان در ادامه گفت: پدرم اين هديه را به من داده و من هم مي‌خواهم اين خانه را اجاره بدهم اما شوهرم همچنان اصرار دارد که خانه اجاره نکند، من هم مي‌دانم اگر از همين اول کوتاه بيايم و خانه‌ام را به شوهرم بدهم او تنبل مي‌شود، شوهرم از حالا به فکر مال و اموال من است، براي همين ديگر نمي‌توانم او را تحمل کنم.

بعد از حرف‌هاي اين زن قاضي شوهر وي را به دادگاه احضار کرد تا صحبت‌هاي او را نيز بشنود.

منبع: مردم سالاری

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین