|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
کد خبر: ۳۲۴۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵
در بررسی‌های علمی و تخصصی صورت گرفته مشخص شد سارقان چهار نفر از اهالی شهرستان هستند که شبانه وارد منازل زنان کهنسال شده و با تهدید سلاح سرد طلاجات آنها را به زور سرقت کرده بودند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند ۴ نفره ای خبر داد که با تهدید سلاح سرد وارد منزل زنان کهنسال شده و طلاجات آنان را سرقت کرده بودند.

سرهنگ حسین ترکیان، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره زورگیری مسلحانه طلاجات از زنان کهنسال در شهرستان چادگان، موضوع با حساسیت ویژه‌ای از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان دنبال شد.

وی افزود: در بررسی‌های علمی و تخصصی صورت گرفته مشخص شد سارقان چهار نفر از اهالی شهرستان هستند که شبانه وارد منازل زنان کهنسال شده و با تهدید سلاح سرد طلاجات آنها را به زور سرقت کرده بودند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: سرانجام با یک کار علمی و هوشمندانه رد پای دو تن از سارقان در یکی از روستاهای اطراف شهرستان به دست آمد و کارآگاهان در یک عملیات منسجم و هماهنگ آنان را در مخفیگاه خود دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از فرماندهی انتظامی استان، سرهنگ ترکیان گفت: متهمان در مواجه با مدارک و مستندات ارائه شده از سوی کارآگاهان به دو فقره سرقت با همدستی دو فرد سابقه دار دیگر اعتراف کردند که این افراد نیز در عملیاتی دیگر دستگیر و هر چهار نفر با اعتراف صریح به جرم خود تحویل مرجع قضائی شدند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین