|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۳۲۴۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰
تفاهمات فنی بین آژانس بین المللی انرژی اتمی و تهران هنوز رسماً تمدید نشده است. در این شرایط اطمینان از ادامه کار دوربین های فیلمبرداری در سایت های هسته ای و نگهداری فیلم های ضبط شده، مهم است. این اقدام به جلوگیری از مشکلات در آینده کمک می کند.

اولیانوف: حفظ فیلم دوربین‌های نظارتی در تاسیسات هسته‌ای ایران ضروری استنماینده روسیه در وین بر اهمیت تداوم فعالیت راستی آزمایی آژانس در ایران ''برای جلوگیری از بروز مشکلات در آینده'' تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛ میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین در صفحه توییترش نوشت: تفاهمات فنی بین آژانس بین المللی انرژی اتمی و تهران هنوز رسماً تمدید نشده است. در این شرایط اطمینان از ادامه کار دوربین های فیلمبرداری در سایت های هسته ای و نگهداری فیلم های ضبط شده، مهم است. این اقدام به جلوگیری از مشکلات در آینده کمک می کند.

اولیانوف همچنین در پاسخ به توییت غریب آبادی، سفیر و نماینده دائم ایران در آژانس که سفر «ماسیمو آپارو» معاون گروسی به تهران را در راستای فعالیت‌های روتین پادمانی خوانده بود، نوشت: ادامه تماس ها و گفتگوهای بین ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است، خصوصاً در این مرحله که می توان انتظار داشت به زودی شاهد احیای کامل برجام و لغو تحریم ها باشیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین