|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۸
کد خبر: ۳۲۴۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۴

دیدارهای گروه G و H لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد و در آخر ناگویا و گامبا اوزاکا در صدر جدول قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا، دیدارهای گروه G و H لیگ قهرمانان آسیا امروز (هفتم تیر) برگزار شد که نتایج این دیدارها به شرح زیر است:

گروه G

راچابوری ۰ - ۴ ناگویا گرامپوس

دیدار تیم‌های فوتبال راتچابوری تایلند و ناگویا گرامپوس ژاپن از ساعت ۱۴:۳۰ برگزار شد که این بازی در نهایت با نتیچه چهار بر صفر به سود ناگویا به پایان رسید.گل‌های این بازی را یاماساکی (سه گل) و مانابو سایتو به ثمر رساندند.

پوهانگ استیلرز ۴ - ۱ جوهور دارالتعظیم

دیدار تیم های پوهانگ استیلرز کره جنوبی و جوهور دارالتعظیم مالزی که از ساعت ۱۸:۳۰ آغاز شده بود در نهایت با نتیجه چهر بر یک به سود پوهانگ به پایان رسید.

با این نتایج ناگویا با ۹ امتیاز در صدر قرار گرفت، پوهانگ با شش امتیاز در رده دوم قرار گرفت، جوهور با سه امتیاز سوم شد و راچابوری بدون امتیاز در رده چهارم جای گرفت.

گروه H

چیانگرای ۱ - ۰ تامپینس روورز

دیدار تیم‌های چیانگرای تایلند و تامپینس روورز سنگاپور که از ساعت ۱۸:۳۰ آغاز شده بود در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود چیانگرای به پایان رسید. تک گل این بازی را تیاتراکوا در دقیقه ۸۷ به ثمر رسید.

گامبا اوزاکا ۲ - ۲ چونبوک موتورز

دیدار تیم‌های گامبا اوزاکا ژاپن و چونبوک موتورز کره جنوبی که از ساعت ۲۰:۳۰ آغاز شده بود در نهایت با تساوی دو بر دو به پایان رسید. دو گل گامبا اوزاکا را پاتریک به ثمر رساند و گلزنان چونبوک در این مسابقه ایلیوتسنکو و کونیموتو بودند.

با این نتایج گامبا و چونبوک با چهار امتیاز در رده اول و دوم قرار گرفتند، چیانگرای با سه امتیاز سوم شد و تامپینس روورز بدون امتیاز در رده آخر قرار گرفت.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین