|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۳
کد خبر: ۳۲۴۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶

در پی حادثه تلخ واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در آذربایجان غربی و درگذشت خبرنگاران خبرگزاری ایرنا و ایسنا، روابط عمومی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با صدور پیامی نوشت: ناباورانه به تماشای حادثه‌ای نشستیم که توجیهی برای آن نیست، واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران حقیقت نگار و مسئولیت شناسی که همه می شناختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، در متن این پیام آمده است: ناباورانه به تماشای حادثه ای نشستیم که توجیهی برای آن نیست؛ واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران حقیقت نگار و مسئولیت شناسی که همه می شناختند؛ حادثه‌ای که باعث جراحت همه مسافران و درگذشت دو خبرنگار فعال "ایسنا و ایرنا "، عزیزان از دست رفته مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی شد.

در ادامه این پیام، روابط عمومی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده ضمن ابراز تاسف عمیق و همدردی صمیمانه با خانواده این عزیزان و همکاران رسانه‌ای، خاموش شدن شمع نورانی وجود آنها را به خانواده‌های داغدیده و جامعه خبری کشور تسلیت گفت.

در پایان پیام مذکور نیز از خداوند متعال برای بازماندگان صبر جمیل، برای‌ مصدومان سانحه شفای عاجل و برای ایشان رحمت و مغفرت طلب شده است.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین