کد خبر: ۳۲۳۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶
رییس شورای انتخابات شهرستان کاشان اظهار کرد: منتخبان شهر کامو و چوگان نیز به ترتیب محمد ارباب با ۵۸۱ رأی، محسن فرجی با ۴۶۸ رأی، محسن حسین زاده با ۴۶۵ رأی، اصغر ابراهیمی با ۴۱۸ رأی، مهدی عبدالهی با ۴۰۷ رأی، علی رحمانی با ۳۸۹ رأی و خدیجه خلقی با۲۳۳ رأی معرفی شدند.
فرماندار کاشان گفت: انتخابات رییس جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور هشت هزار نفر از عوامل اجرایی در ۲۸۱ شعبه شهرستان برگزار ‌شد و ۵۳ درصد از واجدان شرایط در این دوره از انتخابات شرکت کردند.

 علی اکبر مرتضایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شمارش آرای اخذ شده، سید ابراهیم رئیسی ۹۴ هزار و ۸۸۸ رای و عبدالناصر همتی ۷۴۴۶ رای، محسن رضایی میرقائد ۶۰۵۵ رای و سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی ۵۰۶۸ رای بدست آوردند.

وی افزود: تعداد برگه های ریخته شده به داخل صندوق ها، ۱۲۶ هزار و ۷۵ رای و تعداد آرای باطل غیر ماخوذه ۲۳۸ رای بود. تعداد کل برگه های رای صحیح و باطل ماخوذه ۱۲۵ هزار و ۸۳۷ رای، تعداد برگه های رای باطل ماخوذه ۱۲ هزار و ۳۸۰ رای که  ۱۱۳ هزار و ۴۵۷ رای به عنوان برگ صحیح به صندوق رای انداخته شد.

فرماندار کاشان در مورد منتخبان شورای شهر کاشان گفت: علیرضا عرب بیگی با ۱۸۹۵۰ رای، علی هاشمی ۱۷۵۸۷ رای، عفت پدرام فر با ۱۶۷۹۳ رای، مهدی نادعلی با ۱۶۴۴۶ رای، جواد حاجی قدیری با ۱۶۳۲۰ رای، حسین باغ شیخی۱۵۴۹۰ رای، علیرضا مفرح با ۱۴۵۸۷ رای، حسین حیدریان با ۱۳۲۰۴ رای و مصطفی کردمیل  با ۱۱۱۳۲ به عنوان منتخبان این دوره شورا برگزیده شدند.

مرتضایی افزود: منتخبان شورای شهر نیاسر نیز به ترتیب فرامرز شافوری با ۵۱۹ رأی، محمد عباسی نیاسر با ۴۶۶ رأی، مهدی تقی پورنیاسر با ۴۵۲  رای، محمد جمشیدی فر با ۴۳۸ رأی، طاهره اسلامی با ۴۳۴ رأی، محمدحسین کاظمی با ۳۹۰ رأی، علی عارفان اصل با ۳۷۹ رأی  و حسن فرزین فر با ۳۳۳ رأی بودند.

رییس شورای انتخابات شهرستان کاشان اظهار کرد: منتخبان شهر کامو و چوگان نیز به ترتیب محمد ارباب با ۵۸۱ رأی، محسن فرجی با ۴۶۸ رأی، محسن حسین زاده  با  ۴۶۵ رأی، اصغر ابراهیمی با ۴۱۸ رأی، مهدی عبدالهی با ۴۰۷ رأی، علی رحمانی با ۳۸۹ رأی و خدیجه خلقی  با۲۳۳ رأی معرفی شدند.

مرتضایی تصریح کرد: منتخبان شورای اسلامی شهر برزک نیز، محمدرضا رحیم زاده با ۹۱۹ رأی، محمد مهران فر با ۷۸۰ رأی، محمدرضا باقری با ۷۲۲ رأی، عباسعلی کاردان با ۶۱۴ رأی، سیدمحمدرضا مصطفوی با ۴۷۸ رأی، محمد مریدی با ۴۴۳ رأی، محمد تدین با ۴۰۴ رأی و محمدتقی غلامی  با ۲۹۲ رأی  بودند.

به گزارش ایسنا، فرماندار کاشان گفت: در شهر جوشقان قالی نیز احمد قادری با ۱۳۸۷ رأی، حسین حیدری  با ۱۰۶۷ رأی، حمیدرضا قمی  با ۹۸۰ رأی، حسن گلشن  با ۸۱۰ رأی، حمیدرضا صمدی با ۷۸۰ رأی، محمود برزگر با ۷۱۰ رأی و رحمن گرگین با ۶۳۶ رأی  انتخاب شدند.  

وی افزود: در شهر قمصر نیز جعفر معظمی با ۶۷۹ رأی، علیرضا تنهائی با ۶۲۵ رأی، سیدمحمد ناصری با ۵۹۸ رأی، سیداحمد موسویان با ۵۶۵ رأی، حسین قنائی با ۵۶۳ رأی، امیرحسین رحیم پور با ۵۴۶ رأی و شمسی سعیدی با ۴۵۹ رأی به شورای اسلامی شهر راه یافتند.

رییس شورای انتخابات کاشان گفت: انتخابات رییس جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور هشت هزار نفر از عوامل اجرایی در ۲۸۱ شعبه این شهرستان برگزار ‌شد که ۲۶۳ صندوق ثابت و  ۱۸ صندوق سیار بود و ۵۳ درصد از واجدان شرایط در این دوره از انتخابات شرکت کرده بودند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین