کد خبر: ۳۲۲۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸

ایلنا: رییس جمهور گفت: بیش از دو هزار و ۷۰۰ اثر تاریخی که سال‌ها در کشورهای دیگر بوده و ما تلاش کردیم و توانستیم این اشیا را به کشور بازگردانیم.

حسن روحانی در آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، اظهار کرد: ماه خرداد ماه حماسه‌ها در تاریخ کشور ماست. از سال ۴۲ خردادهای بسیار تاریخ ساز در کشور داشتیم؛ امسال نیز امیدواریم خردادی برای اینده کشور باشد ان‌شاالله مژده‌ها و بشارت‌هایی به همراه خود آورد.

رییس دولت افزود: افتتاح امروز ما شصت و نهمین افتتاح است و ممکن است در این هفته‌های پایانی ناچار شویم به جز پنجشنبه‌ها دوشنبه‌ها را نیز به افتتاح بهره‌برداری‌ها اختصاص دهیم.

وی گفت: به قدری طرح و پروژه برای ماه‌‌ها و سال‌های آینده آماده شده است که دولت بعد نیز می‌تواند هر پنجشنبه افتتاح‌ها را ادامه دهد؛ ما مسیر رشد و توسعه کشور را باید ادامه دهیم.

روحانی تأکید کرد: یکی از افتخارات دولت در بخش گردشگری این است که بیش از دو هزار و ۷۰۰ اثر یا شی تاریخی ما سال‌ها در کشورهای دیگر بوده و ما تلاش کردیم و توانستیم این اشیا را به کشور بازگردانیم. بخشی از احقاق حقوق مردم این است که آثار تاریخی را به کشور بازگردانیم.

رییس جمهور اضافه کرد: در این هشت سال تلاش بزرگی شد برای اینکه روستاها به جاذبه گردشگری تبدیل شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین