|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۳۲۱۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
فاطمه پهلوانی دبیر شورای سیاست گذاری ستاد انتخابات جهانگیری در پاسخ به این سوال که آیا جهانگیری مناظره با سایر نامزدها را خواهد پذیرفت؟ گفت: طبق قانون انتخابات، صدور احکام ستاد نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری و برنامه‌ریزی برای مناظره نامزدها بعد از اعلام نتایج بررسی صلاحیت‌ها، از سوی شورای نگهبان انجام خواهد شد.

دبیر شورای سیاستگذاری ستاد اسحاق جهانگیری گفت: برنامه‌ریزی برای مناظره جهانگیری با نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری، بعد از اعلام نتایج بررسی صلاحیت‌ها انجام خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، فاطمه پهلوانی دبیر شورای سیاست گذاری ستاد انتخابات جهانگیری در پاسخ به این سوال که آیا جهانگیری مناظره با سایر نامزدها را خواهد پذیرفت؟ گفت: طبق قانون انتخابات، صدور احکام ستاد نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری و برنامه‌ریزی برای مناظره نامزدها بعد از اعلام نتایج بررسی صلاحیت‌ها، از سوی شورای نگهبان انجام خواهد شد.

گفتنی است، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور و داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری در توئیتی نوشت: «آمادگی دارم با همه نامزدها در هر پلتفرمی و هر زمانی درباره مسائل مهم کشور - هم در سیاست خارجی و هم حوزه‌های سیاست داخلی و اقتصاد و فرهنگ و اجتماعی و محیط زیست - گفتگو کنم.»

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین