|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۸
کد خبر: ۳۲۱۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۶

ایرنا نوشت: نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تماس تلفنی با جو بایدن رییس جمهوری آمریکا وی را در جریان اقدامات این رژیم علیه مردم غزه قرار داد.

به گزارش واشنگتن پست، براساس بیانیه دفتر نتانیاهو، وی شنبه شب با جو بایدن در مورد وضعیت غزه گفت‌وگو کرد.

بر اساس این گزارش نتانیاهو در این تماس بایدن را در جریان اقدامات انجام شده در غزه و دیگر تصمیمات اسراییل در این باره قرار داد. نتانیاهو همچنین از بایدن برای حمایت بی دریغ  آمریکا از اسرائیل برای (به اصطلاح) دفاع از خود تشکر کرد.

گفته می شود نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این گفت‌وگو تأکید کرده است که اسرائیل کارهای لازم را برای جلوگیری از آسیب رسیدن به افراد غیر درگیر انجام می‌دهد.

تماس بایدن و نتانیاهو در حالی صورت گرفت که رژیم صهیونیستی روز شنبه در اقدامی جنایتکارانه و برخلاف قوانین بین‌المللی و به منظور جلوگیری از پوشش جنایات خود، « برج الجلا » را در غزه که شماری از دفاتر رسانه‌های بین‌المللی در آن قرار داشتند، هدف قرار داد.

در برج الجلاء دفاتر خبری رسانه‌های بین‌المللی از جمله شبکه الجزیره، اسوشیتدپرس و خبرگزاری فرانسه در آن قرار داشتند و اخبار مربوط به غزه را پوشش می‌دادند.

فیلم‌های منتشر شده نشان می‌دهد این برج بطور کامل ویران شده است.

به دنبال این تماس، رسانه های اسرائیلی فاش کردند که بایدن تحت فشار بی سابقه حزب دموکرات برای پایان دادن به عملیات نظامی در غزه قرار دارد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین