کد خبر: ۳۲۰۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
این نتایج نشان می دهد بانک ملی ایران با بیش از ۲۲۶ هزار پست در شبکه های اجتماعی و بیش از ۲۸ هزار محتوای آنلاین، بیشترین میزان تولید یا بازنشر محتوا را در سال گذشته از آن خود کرده است.

    سامانه داده‌کاوی «لایف وب» با انتشار نتایج تحلیل داده خود اعلام کرد که بانک ملی ایران از نظر میزان محتوای منتشر شده در شبکه اجتماعی طی سال 1399، توانسته رتبه برتر را در میان 10 بانک فعال در این حوزه کسب کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، نتایج داده کاوی این سامانه از این حکایت دارد که انتشار محتوای مرتبط با این بانک در دو بخش «خبرهای تولیدی» و «بازنشر اخبار در شبکه های اجتماعی» توانسته با فاصله قابل توجهی از رقبا، در جایگاه نخست قرار بگیرد.

این نتایج نشان می دهد بانک ملی ایران با بیش از ۲۲۶ هزار پست در شبکه های اجتماعی و بیش از ۲۸ هزار محتوای آنلاین، بیشترین میزان تولید یا بازنشر محتوا را در سال گذشته از آن خود کرده است.

«لایف‌ وب» سامانه ای است که از سال ۱۳۸۹ به داده‌کاوی شبکه‌های اجتماعی می‌پردازد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین