|
|
امروز: يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
کد خبر: ۳۱۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۱
سرمربی تیم جوانان ایران که در دیدار با ایتالیا، هدایت تیم زیر 16 سال ایران را بر عهده داشت گفت: اختلاف ما با ایتالیا سه گل نبود و نباید با نتیجه چهار بر یک مغلوب این تیم می شدیم.
امیرحسین پیروانی در نشست مطبوعاتی پس دیدار دوستانه تیم های فوتبال زیر 16 سال ایران و ایتالیا اظهار داشت: بازیکنان تیم ایتالیا در باشگاه های بزرگی همچون یوونتوس، پارما و آث میلان تربیت شده اند و بازیکنان خوبی داشتند.

وی اضافه کرد: البته بازیکنان ما نیز نمایش قابل قبولی در مقابل تیم ایتالیا داشتند و تنها از نظر بدنی، قدری از تیم ایتالیا ضعیف تر بودیم.

پیروانی گفت: افسوس می خورم فرصت بیشتری نداشتم با این تیم کار کنم و فقط دو جلسه با تیم زیر 16 سال تمرین کردم اما در همین دو جلسه نیز، استعدادهای خوبی شناسایی شدند.

سرمربی تیم فوتبال زیر 16 سال ایران افزود: امروز اتفاق بسیار خوبی در فوتبال ایران افتاد و ما توانستیم با تیم بزرگ ایتالیا بازی کنیم و امیدوارم این دیدارها در در رده های سنی بالاتر نیز تکرار شود.

پیروانی گفت: البته موقعیت های ما نسبت به تیم ایتالیا از نظر ضربات ایستگاهی و کرنر بیشتر بود اما بازیکنان مان به دلیل کم تجربکی نتوانستند از این فرصت ها استفاده کنند.

وی در خصوص آینده تیم فوتبال زیر 16 سال ایران گفت: از این تیم چهار تا پنج بازیکن شرایط ملحق شدن به تیم جوانان را دارند و اگر مانند امروز ظاهر شوند، می توان به آینده آنها امیدوار بود.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین