|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸
کد خبر: ۳۱۹۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰

تسنیم: رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: علی‌رغم اینکه دولت جدید آمریکا اعلام کرده فشار حداکثری ترامپ شکست خورده، اما با حفظ تحریم‌ها نشان می‌دهد همان راه را ادامه می‌دهد.

محمود واعظی رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه ۲۵ فروردین) هیئت دولت و در جمع خبرنگاران درباره غنی‌سازی ۶۰ درصد و پیام آن به جهان، اظهار داشت: درباره غنی‌سازی ۶۰ درصد طبیعی است که پیام فعالیت‌های ما، پیام صلح‌آمیز است و همه این اقدامات طی یادداشت به آژانس اعلام و هدف آن مشخص می‌شود، بنابراین اهداف ما صلح‌آمیز است.

وی افزود: از سوی دیگر هرچه مذاکرات طولانی می‌شود فشار تحریم بیشتر می‌شود و علی‌رغم اینکه دولت جدید آمریکا اعلام کرده فشار حداکثری ترامپ شکست خورده، اما با حفظ تحریم‌ها نشان می‌دهد همان راه را ادامه می‌دهد.

رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور خاطر نشان کرد: هم چنین ما نشانه‌هایی از اتفاق اخیر نطنز داریم که نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی پشت آن بوده است؛ تصمیم گرفتیم راجع به زنجیره «آی‌آر ۶» و غنی‌سازی ۶۰ درصد کار‌هایی را انجام دهیم.

واعظی هم‌چنین درباره سفر لاوروف (وزیر امور خارجه روسیه) به تهران نیز گفت: انعقاد تفاهمنامه همکاری در این سفر مورد بررسی قرار گرفته و طبیعی است یکی از موضوعات مورد نیز بحث برجام بوده؛ روس‌ها همواره حمایت خود را اعلام کردند و در این‌سفر هم بر این موضوع تأکید شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین