|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۳۱۹۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶
معاون نظارت بر اماکن عمومی تهران ، عنوان کرد: هویت متصدی و نشانی واحد صنفی شناسایی و با اخذ دستور قضائی تیمی از ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی این پلیس، روز گذشته به نشانی متهم اعزام و موفق شدند در یک عملیات پلیسی وی را دستگیرکنند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی از دستگیری متصدی یک عطاری که با تجویز داروهای غیرمجاز موجب فوت یکی از شهروندان شده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ نادر مرادی در این‌باره گفت: مدتی قبل پرونده ای مبنی بر تخلف متصدی یک واحد صنفی عطاری در محدوده کیانشهر به معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی ارجاع شد که نشان می‌داد متصدی واحد صنفی با تجویز داروهای لاغری تقلبی و غیرمجاز  موجب فوت یکی از شهروندان شده است.

 معاون نظارت بر اماکن عمومی تهران ، عنوان کرد: هویت متصدی و نشانی واحد صنفی شناسایی و با اخذ دستور قضائی تیمی از  ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی این پلیس،  روز گذشته به نشانی متهم اعزام  و موفق شدند در یک عملیات پلیسی وی را  دستگیرکنند.

وی با بیان اینکه واحد صنفی عطاری متخلف با دستور قضائی پلمب شد، افزود: متهم پس از انتقال به معاونت نظارت بر اماکن این پلیس به جرم ارتکابی اعتراف و با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قضائی روانه دادسرا شد.

مرادی در پایان از شهروندان خواست تا از مصرف دارو به طور خودسرانه و تهیه آن از افراد غیر متخصص به شدت خودداری کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین