|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۳۱۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۲
کارن همایونفر ساخت موسیقی فیلم «شیفت شب» به کارگردانی نیکی کریمی را عهده‌دار شد.
این آهنگساز دومین همکاری‌ خود پس از «سوت پایان» را با نیکی کریمی تجربه می کند. فیلم «شیفت شب» به کارگردانی نیکی کریمی این روزها با به پایان رسیدن تدوین و سپری شدن آخرین روزهای صداگذاری وارد مرحله ساخت موسیقی شده و کریمی بنا دارد با این فیلم در سی و سومین جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کند.

فیلمنامه‌ این فیلم سینمایی بر اساس طرحی از محمود آیدن توسط نیکی کریمی و علی اصغری نوشته شده است. این فیلم روایت زنی به نام ناهید است که در خیابان‌های تهران به دنبال شوهرش می‌گردد تا راز زندگی‌شان را کشف کند.

کارن همایونفر در سال‌های اخیر ساخت موسیقی فیلم‌هایی چون «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند»، «بی‌خود و بی‌جهت»، «برف روی کاج ها» و «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» را در کارنامه هنری خود ثبت کرده است.

در فیلم «شیفت شب» محمدرضا فروتن و لیلا زارع نقش‌های اصلی را به عنوان یک زوج ایفا می‌کنند. همچنین امیر آقایی و گوهر خیراندیش در این فیلم سینمایی حضور دارند.

امیرحسین آرمان، سحر قریشی، ترلان پروانه، اکبر رحمتی، روح‌الله محرابی، سعیده عرب و شایان خلیلی از دیگر بازیگرانی هستند که در «شیفت شب» حضور دارند. یاس نوروزی نیز بازیگر کودک این فیلم است که در کنار بازیگران بزرگسال فیلم جلوی دوربین رفته است.

چهارمین ساخته نیکی کریمی در مقام کارگردان بعد از فیلم‌های «یک شب»،«چند روز بعد» و «سوت پایان» با مدیریت فیلمبرداری علیرضا برازنده اواسط آبان ماه در تهران به پایان رسید و پس از آن هایده صفی یاری تدوین را به سرانجام رساند و صداگذاری این فیلم هم توسط رضا نریمی زاده در استودیو «مون» آخرین مراحل آماده سازی را پشت سر می ‌گذارد.

عوامل اصلی پشت دوربین «شیفت شب» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی نیکی کریمی عبارتند از: یداالله نجفی صدابردار، حسن لبافی دستیار اول کارگردان و برنامه ریز، افروز بوجاریا گریم، شهره فهیمی منشی، پیمان جعفری مدیر تولید و پیام ایرانی عکاس.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین