|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۳۱۹۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹

معاون امور بندر و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: در راستای تامین کالاهای اساسی به ‌ویژه در ایام ماه مبارک رمضان، ۲ کشتی حامل روغن خوراکی برای تخلیه در اسکله‌های ۱۹ و ۲۱ بندر شهید رجایی بندرعباس پهلوگیری کردند.

منصور خرمشکوه صبح امروز(۲۴ فروردین ماه) در جمع خبرنگاران، با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به مصوبه ستاد اقتصادی دولت مبنی بر تخلیه به موقع کالاهای اساسی از بنادر کشور و در راستای سرعت بخشی به تخلیه این کالاهای اساسی، انبارهای مسقف بندر شهید رجایی برای ارایه خدمات در اختیار فعالان بندری و صاحبان کالاهای اساسی قرار گرفته است.

وی همچنین از ورود پنج کشتی دیگر حامل کالاهای اساسی طی روز های آینده در بندرشهیدرجایی خبر داد و افزود: این کشتی‌ها حامل ۶۹هزار و ۳۰۰ تن گندم، ۳۱ هزار و ۵۰۰ تن برنج، ۲۵ هزار و ۶۰۰ تن روغن خوراکی،۶۷هزار و ۵۰۰ تن شکر و همچنین کشتی دیگری حامل ۴۴ هزارتن روغن خوراکی از جمله این شناورها هستند.

معاون امور بندر واقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان اضافه کرد: در حال حاضر چندین کشتی در اسکله‌های بندر شهید رجایی پهلوگیری کرده‌اند که در حال تخلیه کالاهای خود هستند همچنین یک کشتی حامل کود نیز با وزن ۴۲ هزارو ۲۰۰ تن هم اکنون در حال تخلیه می‌باشد.

خرمشکوه بیان اینکه در شرایط اقتصادی جاری یکی از اهداف مهم و اولویت‌های کاری دولت و به خصوص سازمان بنادر و دریانوردی، تامین به موقع و سریع کالاهای اساسی مورد نیاز کشور است، به ماه مبارک رمضان و نیاز ضروری مردم به کالاهای اساسی به ویژه گندم، روغن و برنج اشاره و ابراز امیدواری کرد با ورود این کشتی‌ها و تخلیه به موقع کالاها بخش زیادی از مایحتاج ضروری مردم تخلیه و با ورود به بازارهای داخلی به دست مردم برسد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین