|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۴
کد خبر: ۳۱۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۵
حجم ادعا ها در آن مصاحبه آنقدر گسترده بود که از پیش به نظر می رسید که آیت الله هاشمی هم به این ادعا ها پاسخ دهد و سرانجام هم وی به این مصاحبه واکنش نشان داد و البته آن ادعاهای سنگین، پاسخی تند و عتاب آلود دریافت کرد.
سایت خبری تابناک نوشت :جریاناتی که با علم به اینکه اعمالشان به نظام اسلامی آسیب می زند، چنین کارهایی می کنند تا شاید چند صباح دیگر، باز بر بالای این بی اخلاقی ها، جامه قدرت بر تن کنند، وگرنه چه دلیلی دارد که تریبونی باشند برای تخریب شهید بهشتی؟ چه لزومی دارد وی را تمامیت خواه بخوانند و همصدا با ادعاهای آن زمان بنی صدر شوند؟ آیا آنان نظر حضرت امام در مورد آیت الله شهید بهشتی را نمی دانند؟

در روزهای گذشته، یکی از نشریات کشور، مصاحبه مفصلی با آیت الله سید محمد خامنه ای انجام داد؛ مصاحبه ای که انصافا باید گفت، در آن ادعاهای سنگینی درباره نظام سیاسی، رهبری حضرت امام خمینی (ره)، نقش آیت الله دکتر بهشتی ـ البته با صفاتی ناپسند نسبت به ایشان ـ نقش آیت الله هاشمی و البته ادعاهایی گران و غیر قابل اثبات علیه ایشان، نقش مرحوم سید احمد خمینی و مرحوم آیت الله منتظری بیان شده بود.

به گزارش «تابناک»، متأسفانه برخی خبرگزاری های مدعی ارزشمداری هم، عباراتی را که مصاحبه شونده در مورد شهید بهشتی به کار برده بود، عینا در خبرگزاری های خود به کار بردند و برخی دیگر هم همه ادعاهای اثبات ناشدنی در مورد آقای هاشمی رفسنجانی را استفاده کردند و تنها به حذف صفت تمامیت خواه ـ که سید محمد خامنه ای در مورد شهید بهشتی به کار برده بود ـ بسنده کرده بودند.

حجم ادعا ها در آن مصاحبه آنقدر گسترده بود که از پیش به نظر می رسید که آیت الله هاشمی هم به این ادعا ها پاسخ دهد و سرانجام هم وی به این مصاحبه واکنش نشان داد و البته آن ادعاهای سنگین، پاسخی تند و عتاب آلود دریافت کرد.

اکنون دیگر آن مصاحبه و پاسخ آن انجام شده و آنچه نمی باید می شد، شده است؛ اما اکنون سؤال از گروه هایی که دنبال دو قطبی کردن فضای جامعه هستند این است که با نبش قبر کردن حوادثی که صد ها شاهد زنده دارد و اتفاقا شخص رهبری انقلاب هم در جریان جزء به جزء تحولات آن سال ها بوده است، به دنبال چه هدفی هستند؟ چه کمکی با این ادعاپراکنی ها در جامعه دارند؟ ادعاهایی که نه خود آنان و نه مصاحبه شونده آنان قادر به اثبات آن نیستند و اتفاقا رهبری انقلاب، بار ها و بارها در این مورد خلاف ادعاهای آنان و مصاحبه شونده آنان، اظهاراتی را بیان کرده اند.

شاید اکنون عده ای از نیروهای افراطی که تیرشان به هدف خورده و توانسته اند دو عالم با سابقه را رو در روی هم قرار دهند و به نوعی از آنان علیه همدیگر سخن بکشند. این خوشحالی ها البته زودگذر است. آنان شاید چند روزی سرمست افشاگری خود باشند و به زعم خود یکی از دشمنان خودساخته خود را که اتفاقا از ارکان های انقلاب اسلامی امام خمینی است، مورد هجمه قرار داده باشند، اما در میان مدت و دراز مدت، افراط و بد خواهی و بد اخلاقی آنان، دامن خود آنان را نیز خواهد گرفت.

غم انگیز ترین که پیشتر جامعه ایرانی هزینه این افراط گرایی ها را داده است و همه در ساله ای پیش خود عیان مشاهده کردند که نتیجه بی حرمتی های افراط گرایان هر دو جناح، چه بلایی بر سر جامعه ایرانی آورد و چه هزینه ها به کشور و نظام اسلامی که تحمیل نکرد!

جریان هایی که عامدا و آگاهانه و با علم به اینکه اعمالشان به نظام اسلامی آسیب می زند، چنین کارهایی می کنند تا شاید چند صباح دیگر، باز بر بالای این بی اخلاقی ها، جامه قدرت بر تن کنند، وگرنه چه دلیلی دارد که تریبونی باشند برای تخریب شهید بهشتی؟ چه لزومی دارد وی را تمامیت خواه بخوانند و همصدا با ادعاهای آن زمان بنی صدر شوند؟ آیا آنان نظر حضرت امام در مورد آیت الله شهید بهشتی را نمی دانند؟

این روز ها کشور برای حرکت به سمت جلو به آرامش نیاز دارد. این کشور و این نظام اسلامی که ثمره خون هزاران هزار شهید گرانقدر است، این روز ها آنقدر تحت فشار ظالمانه ترین فشارهای غربی و تهدیدات تکفیری و وهابیان هست که هر حرکتی در جهت به هم زدن آرامش آنان، جز خدمت به بیگانه و بازی در زمین آنان نیست.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۲
عبدالله عاصی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
0
0
خدا رهبری معظم ، نظام و انقلاب را از

شر کسانی که جام زهر به امام(ره)

دادند حفظ کند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۵
0
0
این مصاحبه الحمدلله پرده های زیادی را از چهره نفاق کنار زد، هم سایتهای وابسته به دشمن شناسایی شدند و هم افرادی که به اسم اصولگرا قاطی ما شدن خودشونو از غربال بیرون ریختن
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین