|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۱۹
کد خبر: ۳۱۸۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴

ایسنا: روح الله متفکر آزاد در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی بیانیه ۲۳۳ نماینده مجلس در قدردانی و تشکر از برنامه های نوروزی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران را به شرح زیر قرائت کرد:

«امروز در عرصه جنگ بزرگ رسانه ای، صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم قرار دارد و به معنای واقعی سربازان و افسران این جنگ، مدیران و برنامه سازان رسانه ای بزرگ هستند که با از خودگذشتگی و تلاش مضاعف و به رغم همه کمبودهای مالی و برخی بی مهری ها، ایستاده اند و مبتکرانه تلاش می کنند.

نوروز ۱۴۰۰ در حالی آغاز شد که بیش از یک سال از شیوع ویروس منحوس کرونا می گذشت و به همین دلیل بسیاری از مشاغل تعطیل و یا با محدودیت مواجه شدند در این راه کارشناسان و برنامه سازان شبکه های رادیویی و تلویزیونی و همچنین مراکز استانی صداوسیما با برنامه ریزی و تلاش شبانه ریزی مجدانه بر آن شدند که در ایام تعطیلات نوروز برنامه های سرگرم کننده، مفرح و آموزشی پخش کرده تا حافظ آرامش ملت ایران باشند. علاوه بر تأمین نشاط و شادابی خانه ها، اطلاع رسانی دقیق و بهنگام صداوسیما در مورد کرونا قابل تقدیر است. جذب مخاطب بیش از ۸۲ درصد در ایام نوروز گواه این مدعاست که مدیران و برنامه سازان صداوسیما به رغم رقابت های نابرابر با امواج سهمگین دشمن در شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی تلاش کردند و مردم را پای تلویزیون نشاندند تا در خانه مانده و شاهد برنامه های متنوع باشند. رسانه ملی در نوروز امسال با تولید و پخش سریال های مختلف نظیر سریال موفق و پربیننده «ن.خ» که به هم وطنان عزیز کُرد می پرداخت تناسب بیننده های سریال های طنز را جابه جا کرد. همچنین صداوسیما با پخش سریال «گاندو ۲» بر آگاهی بخشی و بصیرت مخاطبان افزود تا مردم علاوه بر شادابی و نشاط آدابی سیاسی خود را بالا ببرند. نوروز ۱۴۰۰ از نوروزهایی بود که مردم در آن هم طنز خوب دیدند و هم به واسطه اعیاد شعبانیه شاهد و مستمع برنامه های جذاب تلویزیونی و رادیویی در حوزه دینی و معارف اسلامی بودند. همچنین برنامه های امیدبخش در حوزه اقتصاد مقاومتی، آداب و رسوم، جهش تولید و حمایت از کارآفرینان در کنار انتشار پیام های دقیق در مورد کرونا در جهت حفظ سلامت ملت ایران نقش ایفا کرد. دشمن برای چندمین بار حساب های کاربری بعضی از شبکه های برون مرزی صداوسیما را مسدود کرد. به عنوان مثال حساب کاربری پرس تی وی در فیسبوک مسدود شد اما صدای مقاومت انقلاب اسلامی در شبکه های برون مرزی رسانه ملی قطع نشد و صداوسیما هوشیارانه در برابر فضاسازی های رسانه ای ایستادند. همه این تلاش ها ما را بر آن داشت که از فرزندان انقلاب در صداوسیمای جمهوری اسلامی تشکر و قدردانی کنیم. امیدواریم این برنامه ها در ماه رمضان و در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ ادامه دار باشد.»
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین