|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۳۱۸۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰

حسین معززی نیا، منتقد و مستندساز با نگارش نامه‌ای به رئیس سازمان صداوسیما، نسبت به ساخت و پخش مستند «آقا مرتضی» اعتراض و اعلام کرد که به خاطر استفاده غیرمجاز این مستند از راش‌های (تصاویر خام) فیلم خودش پیگیری قضایی خواهد کرد.

پخش مستند ۷ قسمتی «آقا مرتضی» به کارگردانی سید عباس سید ابراهیمی و تهیه کنندگی مهدی مطهر از یکشنبه ۱۵ فرودین از شبکه سه سیما آغاز شده است.

حسین معززی نیا، در نامه‌ای که تصویرش را در صفحه اینستاگرامش قرار داده مدعی شده که تکه های متعددی از راش های یک مجموعه تلویزیونی ۳۰ قسمتی به نام «روایت راوی» که سال‌ها پیش او آن را کارگردانی و تدوین کرده‌، درون مستند«آقا مرتضی» گنجانده شده است.

وی در این نامه خطاب به علی عسکری نوشت: مواد و مصالحی را که من تولید کرده ام اما به هر دلیل کنار گذاشته‌ام، بدون اجازه من با طرف مصاحبه شونده، در برنامه خودشان مورد استفاده قرار داده‌اند و از راش های کیومرث پوراحمد هم به همین ترتیب استفاده کرده‌اند.

در ادامه این نامه معززی نیا از پیگیری قضایی برای حل اختلاف پیش‌آمده خبر داده است.

مستند آقا مرتضی که محصول سازمان هنری رسانه ای اوج و تولید شده در خانه مستند انقلاب اسلامی است، بر اساس آنچه سازندگان آن مدعی شده اند، روایتی متفاوت و بدون سانسور از زندگی شهید اهل، قلم سید مرتضی آوینی است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین