|
|
امروز: شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۳۱۸۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۶
برای تهیه لیست بازیکنان خیلی مشکل داشتیم. به خاطر محدودیت کرونایی بازیکنانی مثل علیرضا جهانبخش، سامان قدوس و امیر عابدزاده از اروپا نمی توانستند بیایند. مصدومیت بازیکنانی چون صادق محرمی و مرتضی پورعلی گنجی یا کرونای کاوه رضایی و بازیکنان استقلال هم لیست ما را تغییر داد. روی این بازیکنان حساب ویژه ای داریم و قطعا از آن ها استفاده می کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: اصلا صحبت شانس نیست و ۱۰۰درصد باید صعود کنیم و این کار را می‌کنیم. بازیکنان تیم ملی ایران توانایی انجام این کار را دارند.

به گزارش ایرنا، دراگان اسکوچیچ پس از پیروزی سه بر صفر برابر سوریه در دیداری دوستانه اظهار داشت:  ما پیامی به همه بازیکنان فوتبال دادیم که دیده می‌شوند تا همه بدانند برای دعوت به تیم ملی، شانس دارند. درباره بازی هم باید بگویم که در نیمه اول نکاتی داشتیم که جای پیشرفت دارد.

وی در ادامه افزود: البته در این ۲ ماه پیش رو فرصتی هست که روی برخی نقاط ضعف کار کنیم. از نیمه دوم بازی هم زیاد راضی نبودم.

سرمربی تیم ملی همچنین درباره میزبانی بحرین در رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ خاطرنشان کرد: این تصمیم از قبل گرفته شده بود. بهتر است که الان درباره این موضوع صحبت نکنیم و خودمان را آماده این مسابقات کنیم. بازی ها هر جایی که برگزار شود ما باید آماده تحویل یک تیم خیلی خوب باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که تیم ملی چقدر شانس برای صعود به دور نهایی انتخابی جام جهانی دارد، گفت: اصلا صحبت شانس نیست و ۱۰۰درصد باید صعود کنیم و این کار را می‌کنیم. بازیکنان تیم ملی ایران توانایی انجام این کار را دارند.

اسکوچیچ در ادامه اذعان داشت: برای تهیه لیست بازیکنان خیلی مشکل داشتیم. به خاطر محدودیت کرونایی بازیکنانی مثل علیرضا جهانبخش، سامان قدوس و امیر عابدزاده از اروپا نمی توانستند بیایند. مصدومیت بازیکنانی چون صادق محرمی و مرتضی پورعلی گنجی یا کرونای کاوه رضایی و بازیکنان استقلال هم لیست ما را تغییر داد. روی این بازیکنان حساب ویژه ای داریم و قطعا از آن ها استفاده می کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: تیم خوبی داریم. به بازیکنانم اعتماد و ایمان دارم. بازیکنان باید آنطور که من انتظار دارم بازی کنند. حتی می توانم با قطعیت بگویم بازیکنانم را از خودشان بهتر می شناسم. باید به من حق بدهید قبلا یک سری تصمیمات گرفته نشده است. برای من کیفیت و انسجام تیمی مهم است. بازیکنانی را انتخاب می کنم که از نظر من بهتر از بقیه هستند. دوست دارم بازیکنان جوانی که دعوت شدند، جو اردو را بگیرند.

اسکوچیچ درباره اردوی کیش در خردادماه گفت: ما سطح استاندارد را در نظر داریم که زمین تمرین‌مان کیفیت لازم را داشته باشد. اگر نتوانیم زمین با کیفیتی در سطح تیم ملی پیدا کنیم نمی توانیم موفق باشیم. دلیل انتخاب کیش خیلی واضح است. آب و هوای آن به بحرین نزدیک است اما قبل از رفتن به آنجا، شرایط را بررسی می کنیم.

وی درباره عدم برگزاری اردوهای داخلی برای تیم ملی ایران مثل زمان کارلوس کی روش خاطرنشان کرد: خداراشکر که در زمان کی‌روش کرونا وجود نداشت. وظیفه مربیگری به تیم ملی محدود نمی‌شود. مربیان تیم ها باید بازیکنان را آماه کنند. اگر از قرنطینه تیم ها پنج روز بگذرد، بازیکنان نمی توانند به ما اضافه شوند. این قانون است و دست من نیست. نمی‌توانیم حجم تمرین و آماده سازی را بیشتر کنیم. نگران نباشید. ما کارمان را می‌دانیم.

اسکوچیچ در پایان درباره شایعه عصبانیتش در تمرین تیم ملی از خبرنگاران گفت: فکر می کنم سو تفاهامی در تمرین اتفاق افتاد. من نه از شما ناراحتم و نه از رئیس فدراسیون. ما تمرینات تاکتیکی می کردیم و نمی‌توانستیم اجازه پخش عکس و فیلم بدهیم. هر زمان تمرین تاکتیکی نبود، حتما شما رسانه ها می توانید بیایید. امیدوارم بدون عصبانیت از ما حمایت کنید.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین