کد خبر: ۳۱۷۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۸

  رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه در ۴۸ ساعت گذشته، مجددا بار مراجعه به بیمارستان‌های خوزستان افزایش یافته است، گفت: روند بروز بیماری در دو روز اخیر، ما را نگران کرده است.

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان اظهار کرد: روند کاهشی موارد بیماری در خوزستان به ویژه در شهرهای اهواز و کارون، از ۲۷ اسفندماه آغاز شده بود و تا یکم فروردین‌ماه ادامه داشت اما در ۴۸ ساعت گذشته، مجددا بار مراجعه به بیمارستان‌های خوزستان افزایش یافته است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: به نظر می‌رسد هفته آخر اسفندماه و تردد زیاد مردم در سه چهار روز آخر اسفند، در این روند اثرگذار بوده است. امیدواریم این روند، کوتاه‌مدت باشد و ادامه پیدا نکند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: اگر چه روند بروز بیماری در خوزستان کاهشی شده بود اما روند بروز بیماری در دو روز اخیر، ما را نگران کرده است.

ابول‌نژادیان که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: بعد از ظهر روز سه‌شنبه سامانه‌های وزارت بهداشت مجددا تغییر رنگ برخی شهرهای کشور را اعلام کرده است که بر اساس آن، دو شهر ایذه و بهبهان قرمز شده‌اند. انتظار می‌رود که مردم این دو شهر نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کمک کنند که روند کاهشی شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین