کد خبر: ۳۱۷۷۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۱
علاوه بر این‌ها کمیته پیشگیری از جرایم تخلفات انتخابات قوه قضائیه این موارد را پیگیری و بررسی می‌کنند و برخورد قضائی را با تخلفات این چنینی انجام می‌دهند.
رییس ستاد انتخابات استان تهران گفت: ایجاد تجمع برای داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهرها ممنوع است و با متخلفان برخورد می شود.

شکراله حسن بیگی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ایجاد هرگونه تجمع برای داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهرها ممنوع است.

وی افزود: علاوه بر این‌ها کمیته پیشگیری از جرایم تخلفات انتخابات قوه قضائیه این موارد را پیگیری و بررسی می‌کنند و برخورد قضائی را با تخلفات این چنینی انجام می‌دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: در مجموع تعداد پنج هزار و ۹۱۴ داوطلب شوراهای اسلامی در استان تهران ثبت نام خود را نهایی کردند، که از این تعداد در تهران دو هزار و ۵۹۰ نفر، پیشوا ۹۰ نفر، فیروزکوه ۶۱ داوطلب، ملارد ۲۰۴ داوطلب، شمیرانات ۱۳۵ داوطلب، بهارستان ۳۴۲ داوطلب، قدس ۲۱۷ داوطلب، اسلامشهر ۳۰۳ داوطلب، رباط کریم ۳۱۰ داوطلب، پردیس ۲۵۷ داوطلب، ورامین ۱۱۸ داوطلب، شهریار ۵۵۰ داوطلب، دماوند ۱۷۱ داوطلب، ری ۲۳۳ داوطلب، قرچک ۱۲۷ داوطلب و پاکدشت ۲۰۶ داوطلب ثبت نام کرده اند.




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین