|
|
امروز: دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۳۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۵
در شرايطي که حدود 5 ساعت به آغاز بازي استقلال ـ پرسپوليس باقي مانده، هواداران دو تيم با ماشين‌هاي خود که روي آن پرچم‌هاي قرمز و آبي نصب کرده‌اند، به سمت ورزشگاه آزادي در حال حرکتند.
تيم‌هاي فوتبال استقلال و پرسپوليس در چارچوب هفته هشتم ليگ برتر از ساعت 18 و 50 دقيقه امروز در ورزشگاه آزادي به مصاف يکديگر خواهند رفت و اين در شرايطي است که با توجه به اينکه در ورزشگاه آزادي باز است و مشکلي براي ورود هواداران وجود ندارد خرگوش دره محل اقامت هواداران سرخابي نيز کاملا از سوي نيروي انتظامي تخليه شد.

در حال حاضر نيز رفت و آمد در اطراف ورزشگاه آزادي کاملا روان است و با توجه به تمهيدات راهنمايي و رانندگي ترافيکي در اطراف ورزشگاه ديده نمي‌شود.

* خودروهاي مختلفي با پرچم‌هاي آبي و قرمز در اتوبان تهران و کرج به سمت ورزشگاه آزادي در حال حرکت هستند تا بازي را از نزديک تماشا کنند.

* بر تن هواداران استقلال در بيرون ورزشگاه پيراهن شماره 7 فرهاد مجيدي و پيراهن شماره 8 که نامي بر روي آن نوشته نشده بر تن پرسپوليسي‌ها ديده مي‌شود.

* با توجه به گرماي شديد ظهر امروز تعدادي از هواداران با استفاده از سايه درختان در حال استراحت در اطراف ورزشگاه آزادي هستند.

* مهدي تاج رئيس سازمان ليگ با يک خودروي شخصي در حال بررسي وضعيت هواداران در مقابل در غربي ورزشگاه آزادي است.

* عليرغم اينکه حدود يک سال پيش کلنگ يک مسجد در در غربي ورزشگاه آزادي به زمين زده شد اما هنوز اين مسجد حتي ستون‌هايش نصب نشده است و اين در شرايطي است که هواداران با شنيدن اذان ظهر به افق تهران در چمن‌هاي داغ و خيس و حتي موزائيک‌هاي داغ در حال خواندن نماز هستند.

* عليرغم اينکه بليت 15 هزار توماني که مخصوص جايگاه است به صورت الکترونيکي فروخته شده اما برخي‌ها بليت‌هاي 15 هزار توماني را مقابل پارکينگ‌هاي درب غربي در حال فروش است و اين در شرايطي است که مشخص نيست اين بليت‌ها از کجا تهيه و در اختيار هواداران قرار گرفته است.

* جولان موتورسواران سرخابي در اطراف ورزشگاه آزادي مخصوصا سمت در غربي جالب توجه است.

* دادگاهي ويژه در قسمت پشت تونل ورزشگاه آزادي شروع به کار کرده و به تخلفات هواداران رسيدگي مي‌شود. در حال حاضر حدود 15 هوادار در اين دادگاه سيار حضور دارند و به تخلفات آنها با جديت رسيدگي مي‌کنند.

* حمام آب سرد هم به دليل گرماي شديد ورزشگاه آزادي بر روي برخي از چمن‌ها توسط هواداران ديده مي‌شود که همين موضوع سوژه اصلي دوربين‌هاي تلويزيوني شده است.

* حدود ساعت 12 و 20 دقيقه بليت‌هاي طبقه اول ورزشگاه آزادي به پايان رسيد و در حال حاضر فقط بليت‌هاي طبقه دوم به فروش مي‌رسد.

*ماموران شهرداري اجازه فروش هيچگونه ساندويچ غيربهداشتي را نمي‌دهند. آنها حدود 10 دستفروش را دستگير کردند که ساندويچ‌هاي غيربهداشتي مي‌فروختند.

*يکي دو کارت خبرنگاران هم به علت تقلبي بودن ضبط شد و ماموران در حال پيگيري اين موضوع هستند که کارت از کجا صادر شده است.

*ليدرهاي پرسپوليس و استقلال در بيرون در غربي ورزشگاه آزادي با يکديگر جلسه گذاشتند و هماهنگي‌هاي لازم را انجام مي‌دهند.

*بروشورهاي فرهنگي در خارج از ورزشگاه بين هواداران پخش مي‌شود. همچنين چند روحاني بين هوادارن حضور دارند و به آنها مشاوره مي‌دهند.

*دستگاهي که در خصوص بليت فروشي الکترونيکي تعبيه شده بود حدود 15-10 دقيقه خراب شد اما پس از برطرف کردن مشکل آن بار ديگر راه‌اندازي شد.

*هواداراني که قصد ورود به ورزشگاه را دارند در 3 مرحله مورد جست‌وجو و بازرسي قرار مي‌گيرند تا از ورود وسايل غيرقانوني جلوگيري شود. تاکنون حدود 10 کيسه بزرگ از وسايل غيرمجاز توسط ماموران ضبط و نگهداري شده است.
منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین