|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۳۱۷۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۱
متاسفانه شاهد بوده‌ایم که اتفاقات سال‌های اخیر و افزایش فساد و بی‌قانونی و بی‌تدبیری باعث از بین رفتن امید و انگیزه در بین مردم شده است که بحمدالله با حضور آقای رئیسی در قوه قضاییه و تلاش ایشان برای مبارزه با فساد بارقه‌های امید در مردم زنده شده است.

 سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان گفت: امیدواریم پس از قوه قضاییه و مجلس انقلابی، شاهد حضور دولتی قوی، پاکدست، انقلابی و کارآمد باشیم.

به گزارش ایسنا، منوچهر متکی، سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان، در همایش جوانان، پیشران انتخابات ۱۴۰۰، با ارائه تحلیلی از تاریخ معاصر ایران گفت:  بعد از نادرشاه افشار بیش از دویست سال اقتدار این کشور کمتر شد و در دوره زندیه، قاجار و پهلوی به پایین‌ترین سطح استقلال رسیدیم طوری که شاهد بودیم در دوران پهلوی سفیر آمریکا و انگلیس در امور جزیی و کلی مربوط به حکمرانی دخالت می‌کردند و امام خمینی(ره) در ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ با بازگشت به میهن و برچیده شدن نظام وابسته طاغوتی، استقلال را برای مردم به ارمغان آورد.

وی افزود: ادامه راه امام(ره) و همراهی با ولایت، نیروهای پاک و پاک‌دست می‌طلبد و اصول نظام اسلامی بر دو محور محتوای پاک و کارگزاران پاک استوار است.

سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان گفت: جوانان همیشه در طول تاریخ نقش‌آفرین بوده‌اند چه در دوران پیروزی انقلاب و چه در دوران جنگ تحمیلی و همچنین در همه عرصه‌های مختلف کشور. اما متاسفانه شاهد بوده‌ایم که اتفاقات سال‌های اخیر و افزایش فساد و بی‌قانونی و بی‌تدبیری باعث از بین رفتن امید و انگیزه در بین مردم شده است که بحمدالله با حضور آقای رئیسی در قوه قضاییه و تلاش ایشان برای مبارزه با فساد بارقه‌های امید در مردم زنده شده است.

متکی در پایان گفت: امیدواریم ان‌شاءالله پس از قوه قضاییه و مجلس انقلابی، شاهد حضور دولتی قوی، پاکدست، انقلابی و کارآمد باشیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین