|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۳۱۶۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹
 سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به اینکه دیدار تمیش مقابل گل گهر سیرجان از نظر فنی و کیفی نزدیک بود، گفت: به خوبی توانستیم از موقعیت خود برای گلزنی استفاده کنیم.

به گزارش ایسنا، محرم نویدکیا در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل تیم گل گهر سیرجان از سری رقابت های هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار کرد: قبل از هر چیز درگذشت کرانچار سرمربی سابق تیم فوتبال سپاهان را به هواداران و مجموعه این باشگاه تسلیت عرض می کنم و باید بگویم که برخی با حرف‌ها و نوشته هایشان، انسانیت را در حق او رعایت نکردند.

وی با اشاره به اینکه دو تیم فوتبال سپاهان و گل گهر، به خوبی یکدیگر را آنالیز کرده بودند، گفت: شرایط به گونه ای بود که تیم ها فوتبال نزدیکی بازی کردند، گل گهر تیم خیلی خوبی بود اما در نیمه اول دو تعویض اجباری داشت، با این حال در برخی از دقایق بازی آن ها بهتر و در دقایق دیگری ما بهتر بودیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: ما از موقعیت گل خود به خوبی استفاده کردیم و توانستیم سه امتیاز بازی را به دست آوریم.

نویدکیا در مورد یاسین سلمانی و بازیکنان جوان این تیم، خاطرنشان کرد: یاسین ۱۸ سال بیشتر ندارد و از این شانس برخوردار است که در سپاهان بازی کند و خود را نشان دهد، قصد داریم وی را به سمت پیشرفت سوق دهیم و حتی بتواند در تیم های خوب اروپایی بازی کند.

وی ضمن تشکر از امیر قلعه نویی به خاطر نفرات خوبی که از نظر کیفی به تیم فوتبال سپاهان اضافه کرده است، بیان کرد: زمانی که به جمع سپاهانی ها اضافه شدم با بازیکنان خوبی از نظر کیفی روبرو بودم و از این بابت از امیر قلعه نویی تشکر می کنم. گل‌گهر هم تیم خیلی خوبی است و با شرایط فنی که دارد در آینده نتایج خوبی کسب خواهد کرد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین