|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۳۱۶۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳
با توجه به چالش‌هایی که فدراسیون دارد فکر می‌کنم اتفاقات مهمی در این چهار سال اتفاق خواهد افتاد. از علی کریمی، کیومرث هاشمی و آقای آجرلو تشکر می‌کنم که در انتخابات شرکت کردند. امیدوارم همه عزیزانی که عضو مجمع هستند برای پیشرفت فوتبال تلاش کنند.

سعید آذری میگوید امیدوارم شهاب الدین عزیزی خادم بتواند به پیشرفت فوتبال کمک کند و از پس این مسئولیت به خوبی برآید.

به گزارش ایسنا، سعید آذری پس از انتخاب شهاب الدین عزیزی خادم به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فکر می‌کنم رقابت شدیدی بود و جدا از اتفاقاتی که افتاده است باید به تصمیمات مجمع احترام گذاشت. به آقای عزیزی خادم تبریک می گویم و امیدوارم بتوانند به خوبی از پس این مسئولیت که مجمع به عهده ایشان گذاشته بر بیایند.

وی ادامه داد: با توجه به چالش‌هایی که فدراسیون دارد فکر می‌کنم اتفاقات مهمی در این چهار سال اتفاق خواهد افتاد. از علی کریمی، کیومرث هاشمی و آقای آجرلو تشکر می‌کنم که در انتخابات شرکت کردند. امیدوارم همه عزیزانی که عضو مجمع هستند برای پیشرفت فوتبال تلاش کنند.

آذری افزود: من دور اول به علی کریمی و دور دوم به آقای هاشمی رای دادم. برای کاندیداها جدول مقایسه درست کرده بودم و بر اساس آن رای دادم. فکر می‌کنم با توجه به اتفاقی که در مجمع افتاد ما هنوز در زمینه تشخیص متخصصان مشکل داریم. در خصوص اینکه علی کریمی روز مهندس را با تاخیر تبریک گفته نمی‌توانم چیزی بگویم او نظر شخصی اش را گفته است. باید به عقاید او احترام گذاشته شود. علی کریمی با لابی گری مخالف بود.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: امیدوارم آقای عزیزی خادم موفق شود. از رای خودم به هیچ عنوان پشیمان نیستیم. روز اول ورود او را تبریک گفتم و این پایان این راه نیست فکر می‌کنم کار علی کریمی از امروز آغاز می شود تا در انتخابات بعدی شرکت کند. مطمئنم روزی کسی بر صندلی ریاست می‌نشیند که عضو تیم ملی بوده باشد و تحصیل کرده باشد. همین‌طور در بدنه اجرایی هم کار کرده باشد. از این به بعد هر کدام از قهرمان ها بخواهد کاندیدا شود باید این ذهنیت را داشته باشد که هر لابی‌گری به معنای فساد نیست. به هر حال تا وقتی که ساختار فدراسیون تغییر نکند، طیفی از آراء برای گروه خاصی است.

وی ادامه داغد: تنها مدیر باشگاهی که در سه سال اخیر برای اصلاح اساسنامه تلاش کرد من بودم و خیلی ها فکر می کردند من موج سواری می کنم برای کاندیدا شدن، اما من کاندید نشدم. من به دنبال اصلاحات بودم.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین