|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۳۱۶۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
بدیهی است در صورت عدم مراجعه در بازه زمانی یاد شده و کیلومتر تعیین شده، خودروی مورد نظر فاقد گارانتی بوده و هزینه خدمات بر عهده مالک خودرو خواهد بود.
طبق مصوبه کمیته خودرو، در صورت مراجعه مشتریان محصولات ایران خودرو برای سرویس اولیه خودرو حداکثر تا پنج ماه و دست کم پیمایش هزار کیلومتری، امکان بهره‌مندی از شرایط گارانتی محصول فراهم خواهد بود.

به گزارش ایکوپرس؛بر همین اساس در صورت مراجعه مشتریان برای ثبت سرویس اولیه به یکی از نمایندگی های مجاز ایران خودرو در بازه زمانی پنج ماهه و پیمایش دست کم هزار کیلومتر شرایط گارانتی خودرو فعال خواهد شد و در غیر این‌صورت گارانتی خودرو باطل شده و امکان استفاده از آن وجود ندارد.

بدیهی است در صورت عدم مراجعه در بازه زمانی یاد شده و کیلومتر تعیین شده، خودروی مورد نظر فاقد گارانتی بوده و هزینه خدمات بر عهده مالک خودرو خواهد بود.

لازم به ذکر است در مصوبه قبلی کمیته خودرو محدودیت زمانی سه ماهه و پیمایش دست کم هزار کیلومتر برای الزام انجام سرویس اولیه در نظر گرفته شده بود که با تغییرات در نظر گرفته شده، تمامی خودروهایی که گارانتی آنها به دلیل گذشت محدودیت زمانی و یا عدم پیمایش دست کم هزار کیلومتر باطل شده بود، می‌توانند با رعایت شرط جدید زمانی، از خدمات گارانتی بهره‌مند شوند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین