|
|
امروز: دوشنبه ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۴
در ديدار با اصحاب رسانه:
کد خبر: ۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۰
رئيس جمهور کشورمان گفت: مگر قرار است ما برويم ما در خدمت شما هستيم و ان شاءالله همديگر را در ميعادگاه پيروزي‌هاي بزرگ ملاقات خواهيم کرد.
تدبیر و امیدپيش از ظهر امروز در مراسم ديدار با اصحاب رسانه در نهاد رياست جمهوري برگزار شد با تبريک ميلاد امام حسن مجتبي(ع) گفت: معمولا جلساتي که در آخر کاري افراد برگزار مي‌شود در خاطره ها باقي مي‌ماند.

وي با اشاره به صفت کريم امام حسن مجتبي(ع) تصريح کرد: کريم اسم خدا و صفت الهي است و من فکر مي کنم کريم معناي بالاتري هم دارد.

رئيس جمهور با طرح اين سوال که آيا کسي در عالم وجوددارد که از خودش چيزي داشته باشد گفت: اگر کسي مالي را انفال مي کند آن مال مال چه کسي است؟ زيرا همه ما محتاج مطلق خدا هستيم و خدا غني مطلق است و ما هرچه که داريم از خداست.


احمدي نژاد با طرح اين سوال که آيا کسي بدون توفيق و اراده الهي مي‌تواند عمل صالحي انجام دهد اظهار داشت: هيچ کس نمي‌تواند بدون توفيق و اراده الهي کاري انجام دهد لذا همه چيز از ناحيه خداست و خدا توفيق درک و عمل مي‌دهد.

احمدي نژاد با اشاره به زحمات 8 ساله خبرنگاران براي پوشش فعاليت دولت نهم و دهم تاکيد کرد: زحمات ما براي شما در طول اين 8 سال بسيار زياد بوده است و ممکن است ما نتوانيم زحمات شما را به طور کامل دريافت کنيم.

وي افزود: صميمانه از همه تشکر مي‌کنم و بايد بگويم همه شما را دوست دارم چه کسي که موافق و چه کسي که مخالف من مطلب مي‌نويسد.

رئيس جمهور خاطر نشان کرد: يک روزي يک نفر در مورد انتشار اخبار درباره من گفت مهم نيست که موافق يا مخالف شما بنويسم مهم اين است که درباره شما بنويسم.

احمدي نژاد تصريح کرد: همه براي بالا بردن پرچم توحيد و عدالت کار کرديم و بنده شخصا دست تک تک شما را از خبرنگار گرفته تا سردبير و صاحب امتياز و مدير مي‌بوسم و تقدير و تشکر مي‌کنم.

رئيس دولت با بيان اينکه بالاترين و عزيزترين و ارزشمندترين سرمايه درابتدا خودمان هستيم، گفت: هيچ سرمايه‌اي بالاتر از انسان و عمر اين دنيا وجود ندارد.

احمدي نژاد افزود: بقيه نعمت‌هاي الهي مانند نعمت وجود پيامبر اسلام(ص) که بالاترين حقيقت هستي است براي آن است که از فرصت دنيا و حقيقت انساني خودمان ارتقا دهيم و اين فلسفه بعثت انبياء و هدايت است.

احمدي نژاد ادامه داد: اگر اين انديشه و هدف متعالي هميشه در ذهن ما باشد و اعمالمان را با اين معيار تنظيم کنيم همه اقدامات ما همگرا و هم جهت مي‌شود.

رئيس جمهور با اشاره به برگزاري بيش از پنجاه کنفرانس خبري، گفت: آقايي که فکر مي‌کند رئيس کل دنياست تمام مصاحبه‌ها و کنفرانس‌هايش کارسازي شده است و او تمام جدول صندلي‌هاي خبرنگاراني که در مقابلش هستند را مي‌شناسد که از همگي از دوستان خودش است.

وي افزود: ما در مصاحبه‌ها و کنفرانس‌هاي خود اين گونه عمل نکرديم زيرا ما نمي‌خواهيم خلاف واقع بگوييم و همان چيزي را خواهيم گفت که باور داريم و دليلي ندارد که در پشت صحنه کارسازي کنيم.

رئيس دولت با بيان اينکه فکرمي‌کنم در طول اين 8 سال و در کنفرانس‌هاي مطبوعاتي بيش از 5 هزار سوال از من پرسيده شد تاکيد کرد: ما آن چيزي را که باور داريم مي‌گوييم.

رئيس جمهور در بخش پاياني سخنان خود با اشاره به اهداي لوح جمعي از خبرنگاران براي سپاس از تلاش 8 سال خدمت رئيس جمهور، گفت: وقتي به خودم نگاه مي‌کنم مي‌بينم که بايد از کسي تقدير شود که کاري انجام داده باشد ما مگر چه کار کرده‌ايم ما در مقابل زحمات شما و ملت ايران هيچ چيز نيستيم.

رئيس جمهور در ادامه گفت: از کسي تقدير مي‌کنند که مي‌خواهد برود، مگر قرار است ما برويم مادر خدمت شما هستيم لذا تغيير عناوين و قالب‌ها در مسئوليت‌هاي انساني تغييري ايجاد نمي‌کند.

وي تاکيد کرد: ما يک ملت با آرمان‌هاي الهي هستيم و هم اکنون کار آغاز شده و تمام نشده است و برنامه‌ها، کنفرانس‌ها، گفتگوها همچنان ادامه خواهد داشت البته ما به بخش اجرا کاري نداريم.

رئيس جمهور تصريح کرد: همه آرمان‌هاي ما دراين عناوين خلاصه نمي‌شود ما در خدمت شما هستيم و ان‌شاءالله همديگر را در ميعادگاه پيروزي‌هاي بزرگ ملاقات خواهيم کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین