|
|
امروز: شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۴
کد خبر: ۳۱۵۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
این مرکز تبلیغ مسیحیت در مورد شیوع بیش از ۴۰۰ مورد ویروس کرونا در مراکز آن از جمله در مدرسه این مرکز در شهر «دائه جیون» مقصر شناخته شده است.

پلیس کره جنوبی روز دوشنبه به مقر یک گروه مبلغ مسیحی به دلیل نقض پروتکل های بهداشتی که احتمال می‌رود منجر به شیوع گسترده ویروس کرونا شود، حمله کرد.

به گزارش ایرنا از یونهاپ، پلیس در حمله به مدیریت این مرکز واقع در شهر «دائه جیون» در ۱۶۴ کیلومتری سئول، درایوهای کامپیوتر و اسناد اداری را ضبط کرده و با خود برد.

این مرکز تبلیغ مسیحیت در مورد شیوع بیش از ۴۰۰ مورد ویروس کرونا در مراکز آن از جمله در مدرسه این مرکز در شهر «دائه جیون» مقصر شناخته شده است.

دولت و اداره آموزش و پرورش این شهر پیشتر شکایتی را به پلیس ارائه کردند و مدیران مدرسه و همچنین مرکز تبلیغ را به نقض قانون پیشگیری و کنترل بیماری های عفونی متهم کرده بودند.

به گفته مقامات پلیس، این مدرسه متهم است در شرایطی که فقط مجاز به ارایه خدمات اینترنتی بوده، مراسم عبادت حضوری برگزار کرده و در دوره کاهش فاصله اجتماعی هم استفاده از ظرفیت ۲۰ درصدی را نادیده گرفته است.

پلیس گفت که همچنین در حال بررسی موارد غیرقانونی در برگزاری کلاس های این مدرسه برای دانش آموزان نوجوان به مدت بیش از ۳۰ روز است.

طبق گفته پلیس، رهبر این گروه به نام «مایکل جو» به عنوان مظنون اصلی برای بازجویی فراخوانده شده است. ماه گذشته آزمایش ویروس کرونا وی منفی بود و اخیراً قرنطینه اجباری را تکمیل کرده است.

این مرکز تبلیغ مسیحیت در کره جنوبی ۲۳ دفتر و مدرسه دارد.

پلیس کره جنوبی پیش از این نیز به چند کلیسا که پروتکل های بهداشتی را در دوران شیوع کرونا رعایت نمی کردند حمله کرده بود.

تا کنون در کره جنوبی ۸۳ هزار و ۸۶۹ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده و یک هزار و ۷۲۳ تن هم جان باخته اند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین