|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۷
کد خبر: ۳۱۵۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۷
دکتر بیگدلی با اشاره به این نکته که بانک ها و موسسات مالی و اعتباری باید به یک سوپرمارکت مالی تبدیل شوند تا بتوانند همه نیازهای مشتریان را در زمینه خدمات و محصولات تامین کنند، افزود: بانک ها باید حتی قبل از اعلام نیاز مشتریان، نیازسنجی های لازم را انجام دهند وگرنه در شرایط رقابتی سنگین، از گردونه رقابت خارج خواهند شد.


خدمت جدید شرکت ارزش آفرین اطلس با عنوان کارت اعتباری ارزش کارت با حضور مدیرعامل بانک ملت، عضو هیات مدیره، معاونان مدیرعامل و تعدادی از مدیران ارشد این بانک به صورت رسمی رونمایی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید به نقل از روابط عمومی بانک ملت، دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت در این مراسم که مرتضی نجف عضو هیات مدیره، عزیز آخوندی اصل، محمود اخلاقی، محسن خوارزمی، سیدابوطالب دیبایی، مجتبی کحالی و عباس جعفرلو معاونان مدیرعامل، سیدکاظم چاوشی و علی اکبر صابریان مدیران امور، مجتبی توکلی رییس اداره کل بانکداری شرکتی، علیرضا ابراهیم پور مدیرعامل گروه مالی ملت و تعدادی از مدیران عامل شرکت های زیرمجموعه حضور داشتند، از دست اندرکاران طراحی و عملیاتی کردن ارزش کارت به عنوان محصول جدید این بانک قدردانی کرد.

وی با تبریک فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: بانک ها برای باقی ماندن در عرصه رقابت، دو کار مهم باید انجام دهند که یکی ایجاد تنوع در ارائه محصولات و دیگری روزآمدکردن محصولات و ارائه محصولات جدید فراتر از نیازهای مشتریان است.

دکتر بیگدلی با اشاره به این نکته که بانک ها و موسسات مالی و اعتباری باید به یک سوپرمارکت مالی تبدیل شوند تا بتوانند همه نیازهای مشتریان را در زمینه خدمات و محصولات تامین کنند، افزود: بانک ها باید حتی قبل از اعلام نیاز مشتریان، نیازسنجی های لازم را انجام دهند وگرنه در شرایط رقابتی سنگین، از گردونه رقابت خارج خواهند شد.

وی ادامه داد: بانک ملت هم برای تکمیل چرخه خدمات مورد نیاز مشتریان خود، شرکت هایی تاسیس کرده است که این شرکت ها باید نیازهای مشتریان را شناسایی و متناسب با آن خدمت یا محصول جدید را تولید و ارائه کنند.

مدیرعامل بانک ملت با اشاره به این نکته که کارت اعتباری ارزش کارت با همکاری شرکت ارزش آفرین اطلس، گروه مالی ملت و این بانک به عنوان یک محصول جدید و پرطرفدار بانکی طراحی و تولید شده است گفت: تولید این محصول اقدام ارزشمندی است که در آن از منابع بانک استفاده نمی شود و در عین حال به مشتریان هم برای دریافت سود و مبالغ تسهیلات، فشاری وارد نمی شود و همه چیز بر اساس توافق شرکت و فروشندگان کالا و خدمات تعیین می شود.

وی این کارت را هم برای فروشندگان، هم تولیدکنندگان، هم شرکت، هم مشتریان و هم بانک دارای منافع خوبی خواند و اظهار داشت: طراحی این محصول یک حرکت چندجانبه است و امیدواریم که همه شرکت های زیرمجموعه از این کار الگو بگیرند و با بهره گیری از توانمندی و پتانسیل شرکت های دیگر بانک، تامین نیازهای مشتریان را در دستور کار قرار دهند و از این طریق برای خود نیز درآمد خوبی ایجاد کنند.

دکتر بیگدلی تاکید کرد: از مدیران ارشد بانک به ویژه در بخش اجرا نیز انتظار می رود که برای رونق این محصول، همکاری های لازم را انجام دهند و این محصول را در شعب نیز به مشتریان معرفی کنند زیرا بدون همراهی و همکاری بانک، فروش این محصول با موفقیت همراه نخواهد شد.
وی معرفی مشتریان بزرگ تولیدکننده محصول و ارائه دهنده خدمات به شرکت ارزش آفرین اطلس را از جمله راه های افزایش فروش ارزش کارت خواند و اظهار داشت: هرچه تعداد فروشنده ها زیادتر باشد تنوع محصولات نیز بیشتر خواهد شد و مشتریان با علاقمندی بیشتری نسبت به دریافت این کارت اقدام خواهند کرد.

علیرضا ابراهیم پور، مدیرعامل گروه مالی ملت هم با قدردانی از حمایت های مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک ملت در طراحی و اجرایی شدن ارزش کارت، گفت: ما در این کارت از منابع فروشگاه ها استفاده می کنیم و بازپرداخت اقساط فروشگاه ها نیز تحت پوشش بیمه قرار می گیرد.

به گفته وی، بازپرداخت اقساط تسهیلات ارزش کارت از سوی سازمان ها و از محل حقوق کارکنان، تضمین می شود به همین دلیل، فروشگاه ها استقبال زیادی از این خدمت خواهند کرد.

جعفر حق شناس، مدیرعامل شرکت ارزش آفرین اطلس هم صدور کارت اعتباری ارزش کارت را باعث افزایش قدرت خرید، فراهم شدن امکان خرید اعتباری و اقساطی،  فراهم شدن امکان انتخاب تعداد اقساط و تسویه قطعی پیش از سررسید، دانست و گفت: جلوگیری از افزایش نقدینگی و پول کاغذی، کاهش تورم، عدم نیاز به ضامن و تشریفات اداری خاص، قابلیت شارژ مجدد و ... از جمله مزایای این کارت است.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین