|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۰
کد خبر: ۳۱۵۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۲
علیرضا قریشی رییس هیات وزنه برداری استان خوزستان در گفتگو با ایسنا در باره ی اینکه همچنان لیگ در اهواز برگزار می شود یا خیر گفت: ما مجوز های لازم را از فدراسیون پزشکی ورزشی و ستاد مقابله با کرونا در ورزش گرفته ایم و تا این لحظه هم چیزی مبنی براینکه نمی توانیم لیگ را برگزار کنیم، به ما اعلام نکرده اند.
در حالی کرونا دوباره در خوزستان اوج گرفته است، برگزاری فینال لیگ برتر وزنه برداری در اهواز همچنان به قوت خود باقی است.

به گزارش ایسنا، دور برگشت لیگ برتر وزنه برداری که حکم فینال را دارد، قرار است از سه شنبه هفته جاری آغاز شود. اهواز میزبان مسابقات است و این در حالی است که این شهر طبق گفته سخنگوی ستاد مقابله با کرونا از لحاظ شیوع ویروس کرونا جزو ۹ شهر استان خوزستان است که وضعیت قرمز دارد و اکنون این سوال وجود دارد که همچنان برگزاری لیگ به قوت خود باقی است یا خیر؟

علیرضا قریشی رییس هیات وزنه برداری استان خوزستان در گفتگو با ایسنا در باره ی  اینکه همچنان لیگ در اهواز برگزار می شود یا خیر گفت:  ما مجوز های  لازم را از فدراسیون پزشکی ورزشی و ستاد مقابله با کرونا در ورزش گرفته ایم و تا این لحظه هم چیزی مبنی براینکه نمی توانیم لیگ را برگزار کنیم، به ما اعلام نکرده اند. از طرفی طبق اعلام ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا مشاغل گروه چهار( شامل تالارها، قهواه خانه ها، امکان زیارتی و آرامستان ها ) تعطیل هستند و ورزش در گروه سه قرار دارد.

 او افزود: ما لیگ را طبق مجوزی که داریم  با پروتکل های سختگیرانه ای برگزار می کنیم و همه افراد از داوران و عوامل اجرایی گرفته تا ورزشکاران باید تست PCR بدهند و  تست منفی خود را  تا دوشنبه باید تحویل دهند.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین